Har Du Forsikret Anlegget Ditt??? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 82 av 82
    Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sizedoesmatter
    For noen mnd tilbake ,opplevde jeg alle folks mareritt..En storbrann.".... Derfor vil jeg komme med en oppmodning til alle som leser dette. HA FORSIKRINGENE I ORDEN!!!Det koster så lite i forhold til konsekvensene den dagen det går til *******!
    Veldig trist når slikt skjer... Jeg har naturligvis tegnet innboforsikring (gjorde dette for en rekke år tilbake). Jeg skaffet meg en projektor (som nå er solgt igjen) og diverse annet hjemmekinoutstyr som gjorde at verdien nærmet seg 100.000 kr. Da innså jeg at tiden var inne for å forsikre innboet mitt. Jeg betaler ca. 6-700 kr. i året for en innboforsikring som dekker skader eller tap opp mot 250.000 kr (jeg vurderer nå å øke dette beløpet).

En kan aldri utelukke en brann eller innbrudd, men statistisk sett er det nok større sjanse for at utstyret mitt skal bli ødelagt av lynet. Mutterns PC ble grillet av lynet for en rekke år tilbake og det var en liten tankevekker for meg (heldigvis tok ikke selve PC'en fyr, ellers kunne huset tatt skade også...). De hadde ikke koblet fra modem-kabelen (det holder ikke å bare trekke ut strømledningen, siden spenningen også kan slå ut gjennom modem-forbindelsen). Jeg har derfor skaffet meg overspenningsvern med master-svitsj som alle de mest verdifulle komponentene er koblet til. Overspenningsvernet kommer med en garanti som dekker skader opp mot 250.000 kr.

Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Burde Denne Tråden Vert Klistret??

Mener at noe så viktig som forsikring av alle våre kjære "dingser" og forøvrig alt annet er en så viktig sak,at denne tråden gjerne kunne vert klistret for kontinuerlig påminning og ikke minst slik at nye brukere av forumet får det med seg??? Bare spør jeg,så får sjefen sjøl avgjøre om den er viktig nok.
    Selv mener jeg det er noe av det viktigste av alt!

Når jeg har lest alle innleggene,så tyder det jo på at det trengs

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •