HIFI i Tyskland. Hva er dette?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HIFI i Tyskland. Hva er dette?

Var innom KDW (KaDeWe) på klasseturen vår i høst. Fant noe Hifi der fra blant annet Burmester, og noe annet jeg ikke har sett før. Har ikke peil på slike merker, og tenkte bare jeg skulle spørre om dette er noe til tess :P Det sto forresten ingen priser på noen av produktene, og at man måtte ikke røre uten tillatelse fra produsent.. eller noe i den duren.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crazyboy
    Var innom KDW (KaDeWe) på klasseturen vår i høst. Fant noe Hifi der fra blant annet Burmester, og noe annet jeg ikke har sett før. Har ikke peil på slike merker, og tenkte bare jeg skulle spørre om dette er noe til tess :P Det sto forresten ingen priser på noen av produktene, og at man måtte ikke røre uten tillatelse fra produsent.. eller noe i den duren.
    Ser det er noe Burmester og MBL der...
    Seriøse greier!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mbl og Burmeister er vel noe av det dyreste og råeste du kan få tak i.
    MBL - Exclusive HI-FI Komponenten - High End Audio
    Burmester Audiosysteme Berlin - Art for the Ear - High End HiFi
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Active flexxo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MBL-høyttalerne har fått mye skryt. Noe voldsomt svære greier. Koster vel rundt en mill for paret. Den kubikken med forsterker er ikke billig heller.

Fikk høre på Burmester-anlegget da jeg var der i fjor. Det spilte veldig fint og oppløst, men med en gang han dro i gang Pink Floyd var det en voldsomt rumlete og stygg mellombass. Ikke imponerende i det hele tatt. Det viser vel bare at penger ikke kan kjøpe god smak.

Newcomer taumas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var på det kjøpesenteret for noe dager siden.. på skoletur fatisk. guiden vår sa at KaDeWe kjøpsenteret var det 2. dyreste kjøpesenteret iverden.. det forsto jeg når jeg kom inn..! btw så du den STORE lcd tv'en? sikkert på at den var godt over 80".. blei ganske skuffa over den butikken. det du har tatt bilde av er det eneste de har der liksom.. + ca 4 denon surround receivere. hele butikken var jo nesten bare tv'er..

mvh Thomas

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Så det var med andre ord ganske heftige saker... hehe, synd jeg ikke ikke fikk tid til å høre på det :S

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taumas
    var på det kjøpesenteret for noe dager siden.. på skoletur fatisk. guiden vår sa at KaDeWe kjøpsenteret var det 2. dyreste kjøpesenteret iverden.. det forsto jeg når jeg kom inn..! btw så du den STORE lcd tv'en? sikkert på at den var godt over 80".. blei ganske skuffa over den butikken. det du har tatt bilde av er det eneste de har der liksom.. + ca 4 denon surround receivere. hele butikken var jo nesten bare tv'er..

mvh Thomas
    Den jeg tok bilde av var ganske stor, sikkert over 50", men det synes ikke så godt på bildet. Hadde litt dårlig tid der oppe, så fikk ikke sett så nøye på alt, var ikke så mange andre som var så interessert å tilbringe noe særlig tid i den etasjen :-/

Var forresten også et hjørne hvor det var en del B&O, bl.a. Beolab 5!

Newcomer taumas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mente ikke det tv'et du tok bilde av.. men et annet et i butikken

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crazyboy
    jeg var også på kadewe i høst!! klassetur jeg og. så også det der, jeg ble bare jaget vekk, tydelig at det er kostbart...

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

High-end Messe i Hong Kong

Jeg kom over denne nye modellen fra MBL. Dette er vet det raaeste jeg har sett!

Den kassen som staar bak er sub med aktiv forsterker!

Vedlegg 22078

Vedlegg 22079

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •