Anlegg i barer/kneiper/etc.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anlegg i barer/kneiper/etc.

Har akkurat kommet hjem fra en halvveis fuktig kveld sammen med noen jeg studerer med, og må bare spørre følgende: Har dere vært i en bar, en kneipe, et disco eller liknende som har bra anlegg? Vi var for en times tid siden i en kneipe der de brygger øl i kjelleren, og selger i første etasje, en familiebedrift i 3. generasjon, og rimelig knøtt lite. De har seff musikk, som over alt ellers, men ble litt paff da jeg så B&W 804 montert i taket og overalt ellers der PA-høyttalere pleier å være. De ville ikke svare på hva som drev dette dessverre, men har aldri sett noe i nærheten før...

Spm blir, har noen her vært et sted ute, og sett noe fett lydmessig, utenom PA?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morro å se at det er noen som faktisk prioriterer god lyd i et normalt volum, isteden for pa utstyr som dundrer så inni hel**'* at en ikke hører hva en tenker engang.
    Der jeg bor har vi et utested som er ekstremt lite men de har klart å bruke halvparten av plassen på store pa kasser som spiller så høyt at når en våkner på søndag sier det bare BIIIIP.

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei pahf!

Det finnes mye PA-utstyr som spiller like bra som 804.

Problemet er bare at slikt koster endel penger. Mange barer/kneiper gidder ikke å betale 30000 for to høyttalere når de kan betale 8000 for noen som er nesten like.

Nexo PS 10/15 er knallgode, men det koster.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like