Endelig hjemmekino!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endelig hjemmekino!

Tenkte jeg skulle takke for all hjelp jeg har fått her på forumet. Det har blitt en del rare tråder, men sånn er det når innfallsfaktoren er så pass høy som den blir når man skal shoppe hjemmekino. Men nå er jeg i mål...

Focal Chorus 726S, Focal SW 700 (i calvados), Yamaha-sr2600 og Panasonic dvd-s97.

Blir dette bra, tro? Lurer på om det er stor forskjell på S og V-serien. Hadde egentlig lyst på sistnevnte, designen er utvilsomt friskere, men det blir nok for dyrt i denne omgang. Tenkte jeg skulle kjøpe dipolene fra den serien etterhvert. De lar seg vel integrere? Panasonicen er jeg usikker på. Bildet er nok bra, men det spørs om lyden er på topp. Men det er liten vits i å legge masse penger i DVD nå med HD-Dvd rundt svingen. Tror jeg.

Så kva tykks? Har jeg gjort noe riktig?

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer.
    Dette blir nok meget bra tror jeg. Liker lyden i Focal veldig godt. Har selv Chorus 715 i stua, og kommer nok til å gå for V serien til kinoen.
    Forskjeller mellom V og S etter som jeg har lest, er en "roligere" diskant, og mere trykk og fasthet i bunnen. Hvor mye sistnevnte utgjør kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ennå ikke har fått hørt V-serien.

Har selv lyst til å prøve Yamaha neste gang.

Bilder er obligatorisk så snart alt er koplet opp!!!:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •