hifi butikker i stavanger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hifi butikker i stavanger

drar i morgen til stavanger for å avtjene militær tjeneste jaja, må jo gjennom det.

og ettersom jeg får grei lønning fra siste jobben hadde det jo vært greit å legge pengene i elektronik istede for å drikke de opp :P

så kan noen i meg hvilke butikker som finns i stavanger?

mvh
    stian

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HiFiklubben i kirkegata.
    HiFi Center Kjeden i Øvre Holmegate.
    Maxwell HiFi også i Øvre Holmegate.
    Resonans Lyd & Bilde ligger i etasjen over Maxwell i Øvre Holmegate har vistnok veldig store og fine lytterom, uten at jeg har besøkt butikken enda. Electrocompaniet har sin egen "ec-butikk" i samme lokaler.
    Rett nedenfor Holmegata, i Østervåg finner du også Bang & Olufsen hvis du skulle ha slike "perverse interesser" :-D.

Med andre ord er Øvre Holmegate og Kirkegata i Stavanger "down town" hvis du har for mye penger.

I Løkkeveien (et par-tre hundre meter fra sentrum) finner du On Off. Lenge siden jeg har besøkt den plassen, men de har en del utstyr og lytterom de også. Best 2 Buy og Elektrobrukt ligger også i Løkkeveien.

Besøk også HiFi Center Kjeden i Sandnes. Noen liker betjeningen der bedre (meg inkludert).

Ellers har du elektrogigantene sentralt plassert midt mellom Stavanger og Sandnes, på Forus. Elkjøp, Spaceworld, Expert, Siba, Lefdal. I tillegg finner du B&O og Bilradiospesialisten med et steinkasts avstand på Forus.

Skal du ha Custom Install finner du Infoteknikk og dersom du er helt ekstrem, Sense på Forus. Sistnevnte leverer vel egentlig utelukkende til firma, men har syk kompetanse på store prosjekter med Crestron, Cue, Extron osv. På Cusom Install (og spesielt CRT prosjektorer) finner du også Bjørn Hegelstads HTTech på Ålgård utenfor Sandnes. Bjørn er guru.

That pretty much sums it up tror jeg. Jeg vet jeg har glemt noen sjapper i Stavanger og Sandnes, noen andre får fylle på.

DrE

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke planer om å invistere alt jeg eier å har, men 5000 -+ noen tusen går jo fort når man har det gøy :P

hvordan er det å sende fks en forsterker i original pakken fra stavanger til trondheim? koster sikkert endel ettersom pakken blir rundt 15kg -+

kommer nok til å ta meg en runde når lønna kommer å rekrutten er ferdig

mvh
    stian

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spørs hvem du bruker som speditør. På billigste måte tror jeg vi snakker 2-300 i frakt for hva som helst av forsterkeri opp mot 30-40kg.

De sender jo subwoofere på pall for 300 fra Østlandet til Rogaland så...

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xanakor

hvordan er det å sende fks en forsterker i original pakken fra stavanger til trondheim? koster sikkert endel ettersom pakken blir rundt 15kg -+
    Det går som regel greit å sende dette med posten. Hvis noe skulle bli skadet under transporten vil posten dekke kostnaden med å få dette reparert.

For å sende en pakke på opptil 25 kg til Trondheim vil det koste rett under 200.

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grensen er flyttet til max 35kg og nye priser fra 9/10-06.
    Egenemballerte pakker - forhåndsbetalte adressekort

Vekt Pris per pakke
    Opptil 10 kg 117
    10 - 25 kg 196
    25 - 35 kg 275
    Uemballert sykkel 699

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Ec Butikken (electrocompaniet) i etasjen over Maxwell i Øvre Holmegate har vistnok veldig store og fine lytterom, uten at jeg har besøkt butikken enda.
    Butikken heter Resonans Lyd&Bilde: http://www.resonans-web.no/
    EC har en "butikk-i-butikken". Var innom på åpningsdagen, fikk veldig godt inntrykk både av butikken og de ansatte.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enoj
    Butikken heter Resonans Lyd&Bilde: http://www.resonans-web.no/
    EC har en "butikk-i-butikken". Var innom på åpningsdagen, fikk veldig godt inntrykk både av butikken og de ansatte.
    Takker for info. Endret i post #2.

Ser forøvrig ut som de har en del jobb igjen før hjemmesiden er brukbar. Dessuten setter jeg bak øret at de nevner HiFiKlubben og HiFiCenter kjeden som nærmeste naboer, selv om de ligger 1 etasje over Maxwell... Noe sier meg at det er ett eller annet "kræsj" mellom Resonans Lyd & Bilde og Maxwell, siden sistnevnte ikke nevnes som nabo...?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •