Kabel mellom EC og Hegel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer AlexanderK sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel mellom EC og Hegel

Jeg et på utkikk etter en XLR-kabel som jeg skal bruke mellom Electrocompaniet 4,7 forforsterker og Hegel H2A effektforsterker.

Er det noen som har hatt denne kombinasjonen som kan komme med noen generelle tips om hva slags kabler jeg bør se etter? Jeg vil fortrinnsvis prøve kabler, men det er jo greit å ha et utgangspunkt i hva andre vil tro kan fungere bra.

Desto billigere, desto bedre. Jeg hadde iallefall håpet på å havne under 2000 kr for et par 1 meters kabler. Evt 0,5 meter.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AlexanderK
    Jeg et på utkikk etter en XLR-kabel som jeg skal bruke mellom Electrocompaniet 4,7 forforsterker og Hegel H2A effektforsterker.

Er det noen som har hatt denne kombinasjonen som kan komme med noen generelle tips om hva slags kabler jeg bør se etter? Jeg vil fortrinnsvis prøve kabler, men det er jo greit å ha et utgangspunkt i hva andre vil tro kan fungere bra.

Desto billigere, desto bedre. Jeg hadde iallefall håpet på å havne under 2000 kr for et par 1 meters kabler. Evt 0,5 meter.

sjekk ut viablue

Newcomer AlexanderK sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hrezus
    sjekk ut viablue
    Tja..

Det kan jeg jo alltids gjøre. Men: Jeg hadde et par Viablue SC-4 høyttalerkabler før, etter at jeg solgte PS Audio Xstream Statement-kablene mine. De var rett og slett dårligere. Så da har jeg mistet litt troen på disse Viablue-kablene. (Selv om PS Audio sine kostet dobbelt så mye..)

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kabler

Jeg har brukt Harmonic Technology the Statement mellom P2A og H2A. Det var et kabelvalg som i mine ører kompletterte lydbildet på en måte som passer min smak.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •