kjøpt nye pc-høytallere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøpt nye pc-høytallere

kjøpte nye pc-høytallere i dag

kjøpte et sett som heter Logotech z-2300, betalte 1250 kroner på mmoz i trondheim.

vil si at dette er et av de bedre kjøpene jeg har gjort i år. litt mye bass for enkelte kanskje men kan justeres.

dette er et 2.1 sett med en 8" aktiv subb.

hdde creative z-4 før, og dette er sykt i forhold!

forsterkeren som er innebygd i subben er på 200watt rms og 400 watt peak, helt sykt smo det spiller.

nå bruker jeg eksternt lydkort til dette da ettersom det står på n bærbar pc, å jeg hadde infinity reference 21i høytallere før, dette spiller mye bedre, faktisk så å si like bra diskant som det var i infinity høytallerne

nå skal det også sies at jeg legger ekstremt mye vekt på bass da ettersom jeg hører mye på hard house/techno.

vil anbefale de fleste som ikke har plass til et 5.1 eller 7.1 system på pc'n til å kjøpe dette! som sagt, enormt mye bedre en det mye omtalte z-4 settet

mvh
    stian

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra at du er fornøyd. Har sett at Logitech har sanket en god del fin kritikk for settene sine.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bra du er fornøyd ja, hvis du sammenligner med Hi-Fi så gir pc høytalere mye mere godlyd pr krone enn det du kan drømme å få ut av et vanelig hifianlegg med separat cd spiller forsterker og høytalere. Men så er det jo en vanvittig masseproduksjon på slike høytalere, så det hjelper jo en del.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bedre med pc

Tenkte litt framover og bytte ut pc høytalerne (Creative ett eller annet, samme greia som den logitech`en der),
    med forterker og hifi høytalere, men kanskje ikke noe vits?
    Er jo grisefornøyd.. Så er vel mest oppgraderings syken..

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

z-5500

jeg har selv det største 5.1 systemet til Logitech og det er jeg kjempe fornøyd med. tror ikke du får så mye mer utav et hifi system på en pc uansett kanskje så jeg ville ikke hatt noe annet på pcen min. skal jeg spille det på HiFi anlegget mitt så sender jeg det trådløst med en annen liten smart Logitech sak.

Lydkvaliteten på Mp3 er uansett ikke god nokk til å vere kritisk men som alternativ til radio kan man lage en Lang spilleliste på pcen.

fungerer meget godt:-D , selvom det er langt fra samme kvaliteten som en cd :-|

men slik er det vel alltid med Mp3 og pc musikk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •