Bra og billig overspenningsvern - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men er ikke en 25"mm" skjøte kabel VELDIG dyr?? det tror jeg... det er en skjøteledning med 25 kvadrats ledere som menes??

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Desverre er det ikke lov å bruke 13amp kurser på 1.5mm lenger. Idiotiske forskriftene som skjerpes hele tiden.
    start. Fungerte fint.
    Må bare få lufte litt irritasjon her!! DET ER IKKE IDIOTISK AT MAN PRØVER Å BEDRE DET LATTERLIGE STRØMNETTET SOM FINNES I DETTE LANDET!!!

Har du sett/ kjent på en 13A og 1,5 kvadraten som har vært fullt belastet?? det tror ikke jeg. Det er rett og slett farlig...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det ikke noe billig ledd mellom stikkontakt og forsterker som kan fikse på dette? Noen pratat om slowstart?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det letteste og billigste er rett og slett og passe på at det ikke er så mye annet som bruker strøm når du slår på forsterkeren! slowstart på noe slik?!??! hmm.. tja

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hunted
    Finnes det ikke noe billig ledd mellom stikkontakt og forsterker som kan fikse på dette? Noen pratat om slowstart?
    Det finnes ikke noe billig som kan løse dette, og strekke ny kurs er fremdeles det klart beste alternativet.
    Men.. Det eneste jeg kan tenke meg vil kunne hjelpe er en skikkelig on-line UPS. I en on-line UPS så er batteriet alltid tilkoblet. Dvs. at all strøm til utstyr går gjennom UPS batteriet som da fungerer som en kjempestor kondensator. Dette vil gi en konstant belastning på strømkursen din og filtrere ut startspenninger og jevne ut belastningen når du driver anlegget hardt.
    Men en kraftig on-line ups som kan drive et skikkelig musikkanlegg koster fort mange tusenlapper.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •