"vente anlegg"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"vente anlegg"

da har et vente anlegg ommet i hus og ettersom jeg etter min mening fikk dette ganske billig låter det meget bra. når jeg sier meget billig vi ldet si godt under 1000 kr.

forsterker: kenwood kr-a4080

cd-spiller: kenwood dpf-1010

høtallere: infinity reference 21i

har også et sett med cerwin vega sat-6 monitorer koblet til en cerwin vega at-12sw, for de som vet hva det er.

cerwinene forsvinner mest trulig i morgen ettersom jeg fikk et ganske godt bud på disse.

syns dette anleget spilte helt greit, skulle bare ha noe mens jeg er i militæret, greit å h noe når jeg kommer tilbake på perm o.l.

det står bak på forsterkeren at den er på 190watt... men er ikke helt sikker på den...hehe

men alt i alt, et helt greit anlegg til den prisen.

del gjerne meninger hvist dere kjenner til noe v dette utstyret

mvh
    stian

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har betalt under tusenlappen for dette så er jeg ganske sikker på at ingenting til den prisen fra butikk kan måle seg med "vente anlegget" ditt

Tror ikke jeg har hørt akkurat disse komponentene, men jeg har et par kenwood effektforsterkere. Kenwood får mye pepper rundt omkring, de har kanskje endel billige produkter som ikke er så bra, men de lager også ting som låter helt fortreffelig, og det burde være en teoretisk mulighet for at de også klarer å lage billige produkter som låter bra ;-)

Hvordan er de infinity'ene? Tror de bærer mye av kvaliteten i anlegget. Det er sånn små "skoesker"? Hørte et par stativhøyttalere fra infinity som hadde noe servo-greier til bassen en gang, drevet av gammel NAD forsterker, og de låt veldig bra, spilte stort selv med forholdsvis liten forsterker.
    -Du gjør nok klokt i å selge CV'ene og beholde infinity'ene, det er nok langt mere godlyd i disse. Og CV holder seg jo forbausende godt i pris :roll:

Jeg får gratulere med "nytt" anlegg, og du har jo helt rett i at noe lyd MÅ man bare ha, bedre med noe lite og billig enn ingenting :-D

A

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    infinity høytallerne har ganske fin lyd ja, mangler litt bass, men ska ljo kjøpe et sett me høytallere uttenom dette, ettersom det er a+b inngang på forsterkeren. syns det er greit å ha noen kose høytallere og noen som jeg kan dra på med utennom.

har sittet å lest litt om forsterkeren å d virker som den har fått ganske bra krittik oppover årene

til den prisen virker dette kjmpe bra, får se hvordan forsterkeren holder il dynavoice f6.

mvh
    stian

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

vente anlegg ja.

jeg kjøpte meg Dynavoice F6 som ventehøytaler jeg, og morsomt var det.
    synn du bodde i trondheim ellers kunne jeg ha vurdert å selge dem til deg, de er snart 2 uker gamle og har blitt behandlet pent.
    men tenker egentlig på å beholde dem sammen med en større høytaler, muligens bruke dem som bakhøytalere i surround senere.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har prøvd å finne noen ny pris på cd-spiller og forsterkeren jeg har, men finner det ikke, derimot finner jeg at de selges for 2-300 euro, ikke verst

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •