Erfaringer med Yamaha hifi?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Erfaringer med Yamaha hifi?

Hei, folkens, er ny her på forumet.
    Er det noen av dere som har erfaringer med hifi-produktene til Yamaha? De har jo godt rykte med hjemmekinoproduktene, men hva med de integrerte forsterkerne, høyttalerne osv? Tenker altså på 2-kanals hifi til musikk...

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har hørt et par av de nyeste yamaha 2 kanals recieverene(integrert med radio) på Patos høyttalere. De spiller faktisk veldig bra og er en god match med Patos som jeg hørte... Har også hørt dem på polk audio og canton, men hørtes ikke så bra ut med disse... Kan godt være fordi patos er en så deilig høyttaler :-D Uansett, alt i alt tror jeg yamaha's stereo produkter er gode til prisen og burde hatt samme gode rykte som hjemmekinoproduktene. Men det er nå min mening.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, takk for svar. Patos er jo veldig anerkjente høyttalere. Hvordan tror du en integrert Yamaha ville låte med et par Klipsch gulvstående, som f.eks. RF-35 eller RF-82? jeg vet at mange ville ha foretrukket andre kombinasjoner med Klipsch, som f.eks. Rotel eller H/K, men jeg er interessert i å vurdere mer budsjett-varianter også...

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk hørt dem på klipsh, synes ikke det var like bra som på patos, men det funker vel... Uansett, rotel trenger ikke være dyrt.
    RA-04 2x40w,Riaa,2 sett høyttalerutg,pre-out,12 volt trigger,Media Input. 3 495kr :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •