HJELP MEG! Forsterkeren min skurrer/støyer på ene utgangen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HJELP MEG! Forsterkeren min skurrer/støyer på ene utgangen

Hei!
    Jeg har et stereoanlegg som består av en NAD 319 og et par med Infinity SM-215 (tror jeg de heter) Greia er at de har fungert svært bra frem til et par dager siden. Når jeg slår på anlegget så går forstekeren i protect og det kommer skurr (mest fra bassen tror jeg) fra den ene høytaleren. Dette sjer ofte men av og til slutter det og det kommer da bare liten skurr. Jeg har byttet høytaler og det er da omvendt (at den andre høytaleren skurrer).
    Av og til fungerer de bra men når jeg da slår av forsterkeren hører jeg en svak durelyd fra høytaleren som er tilkoblet denne forsterkerutgangen.
    Det må da være utgangen på forstekeren. Noen som vet hva dette kanskyldes? Kan jeg reparere selv? Eller om jeg må levere inn hvor mye vil dette trolig koste (om noen kjenner til problemet da).
    TAKKER FOR SVAR!
    - Glenn

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av glennuel
    Hei!
    Jeg har et stereoanlegg som består av en NAD 319 og et par med Infinity SM-215 (tror jeg de heter) Greia er at de har fungert svært bra frem til et par dager siden. Når jeg slår på anlegget så går forstekeren i protect og det kommer skurr (mest fra bassen tror jeg) fra den ene høytaleren. Dette sjer ofte men av og til slutter det og det kommer da bare liten skurr. Jeg har byttet høytaler og det er da omvendt (at den andre høytaleren skurrer).
    Av og til fungerer de bra men når jeg da slår av forsterkeren hører jeg en svak durelyd fra høytaleren som er tilkoblet denne forsterkerutgangen.
    Det må da være utgangen på forstekeren. Noen som vet hva dette kanskyldes? Kan jeg reparere selv? Eller om jeg må levere inn hvor mye vil dette trolig koste (om noen kjenner til problemet da).
    TAKKER FOR SVAR!
    - Glenn
    har noe lignende detta på min 208, må være noe dårlig kontakt eller noe på utgangen vel, funker helt fint bare eg flytter litt på signal kabelen så..

håper neon smarte sjeler kommer med et bra svar:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •