NAD og B&W

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: NAD og B&W

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD og B&W

Forsterker: NAD C352
    CD-spiller: NAD C521BEE
    Høytalere: B&W DM603

Kjøpte anlegget etter konfirmasjon i mai. Skal si det svinger, kan spille sinnsykt høyt og allikevel er lyden klar og fin! Drømmen er faktisk ikke surround, men hadde vært gøy med en sub for enda mer trøkk på film. Tenker da på B&W ASW675..

DM603 vs Ikon 6:
    Var i tvil om hvem av disse jeg skulle kjøpe, men etter mange timer på HIFI-klubben falt valget på B&W. Mest fordi jeg hører på heavy, rock og noe metall (AC\DC, Rammstein, Kaizers Orchestra, Green Day osv) og det ble fort litt slitsomt med masse fokusering i diskanten hos Dali. B&W har mye mer trøkk og litt mindre diskant og det synes jeg passer bedre til rock! Er villig til å ta opp diskusjonen med hvem som helst!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    At du spørr etter hva slags sub du skal ha i denne prisklassa viser vel til at du ikke har brukt søkefunksjonen . Men uansett, en slik rakker vil nok løfte bassnivået ditt et "par" hakk

http://lsound.no/nor/index.php?side=info&id=1579 OBS, pris uten mva.

EDIT: Glemte jo en ting da, knall anlegg du har . BW og NAD (spessielt 352, som JEG syns er lydmessig bedre enn 372, er jo en "perle" til fornuftig penge). 603 er også en kjempebra høyttaler!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •