Noen annbefalninger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen annbefalninger?

Heisann!

Er nybegynner når det kommer til det meste ang. Hifi.

Har satt opp et startsbudsjett på kr 10.000,- som selvfølgelig skal økes, ihvertfall litt di neste par mnd.

en ting er sikkert og det er at jeg skal handle inn et par 15" og en forsterker

Hva vil dere anbefalle å starte med? og hva? Tingen er det at jeg vil ha et rent musikk anlegg, noe som virkelig trøkker samt at det skal gå ann å se på en film med surround selvfølgelig. sub er det ikke så nøye med.. enda

burde jeg starte med å handle inn en knall surroundforsterker som kan dra di eventuelle 15" ok, eller heller kjøpe en rimelig surround forsterk med lavnivå utganger og heller legge pengene i et kjempe effekttrinn? selvfølgelig kan jeg jo også legge pengene i et effekttrinn senere til en bedre surround forsterker. men siden jeg er student må man ta litt av hver i betrektning.

så.. noen som har noen ideer? anbefalninger? eller kanskje noe til salgs?

MVH iz3 :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel noe sånt du vil ha....?
    http://www.hifiklubben.com/NO/Produk...alere_Sort.htm

Skal 10k brukes på både forsterker + høyttalere med 15" elementer??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, det blir nok en for mye 15" pr høytaler, hehe. tenkte meg fronthøytalere med 1x15" pr høytaler.

for og forklare hva jeg er ute etter litt lettere så er det første jeg er ute etter:

fronthøytalere med 1x15" i hver.
    1 stk forsterker som skal drive dem så godt som mulig.

det jeg egentlig da lurer på om det finnes noen surround forsterkere som kan dra eventuelt 2stk 15" til en grei pris? og om noen kanskje kan fortelle meg hvilken høytalere jeg burde kikke etter?

helst noe da rundt kr 10. 000,- ser nok ut som om jeg kommer til å lete etter noe brukt, men tar imot annbefalninger og tips med glede gjerne et inlegg også om noen har noe til salgs?

center, bakhøytalere og eventuellt et effekttrinn er noe jeg da kommer til å kjøpe meg senere.

MVH Iz3:-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •