Billilg hjemmekino med godt design

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billilg hjemmekino med godt design

Jeg har nettopp kjøpt meg en Samsung 40" LCD, og ønsker å bytte ut mitt gamle hjemmekinoanlegg(gammelt 5.1 system beregnet for PC) i noe som låter bedre og er i stil med Samsung TV'en. Bor i rekkehus, så jeg skal ikke nødvendigvis blåse ut naboen, men ha noe som låter litt bedre og ikke minst ser bedre ut.

Mine krav:
    Bør være sort design(helst pianolakk, slik som Samsung TV'en er)
    Slanke fronthøytalere som står på gulvet.
    Bakhøytalere som kan henges opp på veggen
    8"-10" sub
    Egnet separat forsterker.(gjør det enklere å oppgradere senere)
    Helst max 5 - 7 000,-

Jeg har sett på Samsung sine egne anlegg og de har et godt design, men tilfredstiller ikke de andre kravene mine. Jeg har også sett på denne pakken men den ser ut til å mangle en sub. Hvilken kan jeg evnt. kjøpe til? Jeg kan velge mellom Yamaha RX-V457, Proson RV 2600 DTS eller Pioneer VSX-416 forsterker. Hvilken er best?

surround.no har et annlegg: Proson i sort pianolakk(Sat 51 RR bak, Center 52 RR, Black Pearl forran) men er usikker på hvilken sub og forsterker jeg bør velge

Har dere noen godt forslag til meg?

/Tommy

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hadde kjøpt den pakka fra fynda.se hadde jeg vært deg. hvilken forsterker som er best vet jeg ikke,

hva med denne subben: http://www.fynda.se/index.php3?prodid=2114

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den Dynavoice Magic+Yamaha RX-V457 pakka på fynda.se så veldig fristende ut..
    billig 4300... men det er i sverige... toll og alt det tulle der medfølger ikke sant?
    noen som vet prisen på den pakken i norge?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TearJacK
    men det er i sverige... toll og alt det tulle der medfølger ikke sant?
    Det er ikke toll på HiFi-utstyr. Men du må nok betale vanlig norsk moms (24% eller deromkring). Til gjengjeld kan det godt hende at Fynda kan trekke den svenske momsen fra salgsbeløpet.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Det er ikke toll på HiFi-utstyr. Men du må nok betale vanlig norsk moms (24% eller deromkring). Til gjengjeld kan det godt hende at Fynda kan trekke den svenske momsen fra salgsbeløpet.
    Poste restante er en mulighet hvis du bor i nærheten av grensa. Da kan du ta med deg varer for inntil 6000,- Nkr. Og tar jeg ikke feil, sender Fynda gratis innefor svenske grensa. Etter toll etatens egne kurser, kan du nå handle for inntill 7000 Skr. Men det spørs hvor du bor i forhold til svenske grensa da?

Synes ditt eget forslag fra fynda var veldig bra. Tar du med subben marius_arnesen foreslår i tillegg, har du et knall anlegg til prisen

Newcomer trulsd sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TearJacK
    den Dynavoice Magic+Yamaha RX-V457 pakka på fynda.se så veldig fristende ut..
    billig 4300... men det er i sverige... toll og alt det tulle der medfølger ikke sant?
    noen som vet prisen på den pakken i norge?
    Fynda sender ikke til norge. I alle fall ikke i utgangspunktet, så da må du nok over grensa og hente de selv, men du betaler ikke noe i frakt, de blir gratis levert til ditt lokale svenske postkontor

Handlet mine ht der, Dynavoice m65-pakken, er godt fornøyd, både med fynda og ht.

4300 svenske blir ca. 3700 norske i følge aftenpostens valutakalk.

Priser i norge:

C4 Center 695,-

S4 Bak 495,-

F6 var plutselig ikke på komplett sine sider, men ligger vel i underkant av 1000,-

Elgiganten.no hadde Recievern til 3300,-,

Så da er du oppe i 5500 i norge, kontra 3700 i sverige. I tillegg så blir det frakt på de norske prisene, men bensinpenger må til for å handle i sverige.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •