Hvilket produkt har du hatt lengst uten å bytte det ut? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 98
    Newcomer YingYong sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har en Denon POA T-2 effektforsterker som jeg kjøpte brukt i 99. Har desverre blitt henvist til boden med det rare i etter at Parasound kom i hus i fjor sommer

Newcomer Jackx_krell sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regnes kjærringa med? I så fall, over ...hm ... <geriatrisk grubling her> ... 35 år! :???:

Ikke?

Ok ... da må det bli min platesnurrer. Den jeg har har fulgt med i tykt & støv i innpå 30 år:

TECHNICS SP-10 mk2/MkIII Direct Drive DD Professional Studio Turntables

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del er det klipsch la scala som jeg - til tross for iherdige forsøk - ikke får solgt siden alle potensielle kjøpere har en "bedre" halvdel som setter foten ned.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel bli doxa 70b'n som fortsatt står rimelig trygt!

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en yamaha ax-592 jeg fikk av far for å male huset våren 2000. Den har orka mye for å si det sånn Den driver mine Patos 510 med glans

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bli minne Kimber kable Monocle X er sånn ca 5,5 år gammle Og regnner med at de kommer til og gølge meg i mange år til.
    Eller så har jeg et Par med Audiovector M1 basic som ble kjøpt om trent samtidig, prøvde og selge de men fikk ikke napp så stuet de bort.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Marantz CD-63 SE

Denne CD-spilleren kjøpte jeg demobrukt fra HiFiKlubben i Bergen i 1997 eller året før. Den er fortsatt i (sporadisk) bruk når jeg skal lytte til musikk med mine Grado SR-60(?) som jeg kjøpte i 97 eller 98. Min kone bruker også spilleren når hun skal høre på lydbok eller musikk via sine trådløse hodetelefoner. Da går husarbeidet unna, med dekning i hele huset.
    Mine Jamo 7.7 fronthøyttalere kjøpte jeg i vinteren 98/99, men de har jeg hørt så mye på at jeg helt klart er på jakt etter noe nytt. Må vel begynne å tippe Lotto :-)

Oppsummert, jeg tror ikke min kone skal klage på utskiftingsraten i hjemmekinoen min. Skulle hun prøve så får jeg vise henne noek eksempler her på forumet :-)

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den komponenten jeg har hatt lengst er min kjære Sony CDP X707ES. Fantastisk sak med en byggkvalitet av en annen verden. Kjøpte den brukt i 2004 tror jeg. Da var den alt 11 år gammel. Den brukes som drivverk og har fungert uten hikke fram til i forgårs da den begynte å gi fra seg mystiske lyder. :???: Kan nok hende den blir byttet ut hvis reparasjonskostnadene blir astronomiske. :cry:
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Newcomer Kingestad sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste produktet jeg har hatt ut garantida er min gode gamle vincent sp-61, Fantastisk effektforsterker

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mitt elste produkt er garantert en Pioneer cld-d925 laserdisc fra 96 (tror jeg )
    den er skjelden i bruk, men jeg gruer meg til den går i stykker. hva skal jeg da bruke til min lille ld samling ( ca 450 film ) uff å uff
    vet det finnes en erstatning fra Pioneer nå i dag. men hvor lenge er den i produksjon. å kjøpe en slik nå er vel på kanten av paranoja vel ?

Newcomer Reiny sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forsatt min Denon PMA-1560. Den er det vanskelig å kvitte seg med ja. Kjøpt ny på klubben en gang på tidlig 90-tall... Har kvittering ett eller annet sted.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt mine Sony høytallere siden jeg var 12-13år om jeg ikke husker feil(mulig enda lenger siden), så de er nå hvertfall 5-6år gamle. De blir nå degradert til bakhøytallere, men får uansett brukes litt til:P Overaskende nok er de fortsatt i utrolig god stand og spiller faktisk så og si like bra enda.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reiny
    Har forsatt min Denon PMA-1560. Den er det vanskelig å kvitte seg med ja. Kjøpt ny på klubben en gang på tidlig 90-tall... Har kvittering ett eller annet sted.
    På samme alder som min Rega Planar 3 som jeg kjøpte i 1991 den da.

Kjøpte platespilleren for noen av pengene jeg og W fikk da vi giftet oss, har fortsatt både den og mikrobølgeovnen vi kjøpte dengang.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en Pioneer DV656A i 8 år nå. Dvd spillern fungerer fint enda:-)

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nad 3100 og Celestion 9

Kjøpt brukt 1993. Nad 3100 fungerer nå som effektforsterker til noen yh631. Celstion 9 står lagret, men tas frem med jevne mellomrom

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min NAD 3100 brant opp, bare 8 år gammel

Men junior har "arvet" en av onkelen sin, og den var still going strong da vi satte den på loftet for et par uker siden.

Kom forresten på at jeg har en kasettspiller som jeg har hatt lenger enn Regaen. Vector Research et eller annet, kjøpte den våren 1990 tror jeg.
    Står på anlegget på terassen, sammen med 20-30 kasetter som enda virker. høres jo forferdelig ut, men det er godt å sitt å mimre litt med en pils om sommeren
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

høres jo forferdelig ut
    Neida, høres helt fint ut det, har selv på terassen hatt en gammel Tandberg spolebåndopptaker fra 60-tallet (har hverken HDMI eller annet fjas) som fortsatt spiller gamle teiper.. :smile:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nok ikke sammenligne den kasettspilleren jeg har med spolebåndopptaker fra Tandberg

Og kasettene jeg har er stort sett tatt opp fra kompisenes LPer. Og da var det ikke HiEnd det var snakk om hverken i avspiller eller opptaker.
    Og når disse kasettene har passert tjue år, lagret på de merkeligste plasser, så er det ikke for mye lydkvalitet igjen

Newcomer Reiny sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Neida, høres helt fint ut det, har selv på terassen hatt en gammel Tandberg spolebåndopptaker fra 60-tallet (har hverken HDMI eller annet fjas) som fortsatt spiller gamle teiper.. :smile:
    HVAA?? har den ikke HDMI??8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Dali senterhøyttaler SC-5, fra den gode gamle rød-serien. Den har jeg nok hatt i 11-12 år tenker jeg. Har Evidence i front nå, men flytta bare den gamle til motsatt ende av stua, så nå fungerer den foreløpig som senterhøyttaler bak.

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •