Abbonere på Stereophile?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Abbonere på Stereophile?

Jeg har kikket en del i Stereophile i det siste, og det virker som et godt og seriøst blad med peil, og det virker som at det omtrent er kremen for å produsenter å kunne refere til en god ranking hos dem.

Uansett: Jeg ser at en kan abbonere i 12 mnd på Stereophile for latterlige 27,97$ (Ca. 175 kroner) Noen er som har abbonnement og kan si noen ord om fornøydhetsgrad osv?

Newcomer Synergy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har, og er godt fornøyd! Vær klar over at det tar relativt lang tid før du får det første bladet når du tegner nytt abonnement. Tror jeg ventet ca 2 mnd. Bortsett fra det er det ikke noe negativt å si. Prisen er jo helt latterlig lav i hvert fall. Jeg betalte kun $13 mener jeg å huske! ;-)

På Narvesen koster vel et blad 100-120kr? :-?

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Stereophile og Home Theater i et år nå og må si meg særs fornøyd. Det tar som nevnt over lang tid før man får det første bladet, men etter det kommer det punktlig. Synes begge blader har morsomme journalister som gjør selv lange artikler til en fryd å lese. At man betaler latterlige 14 kr pr blad rett i postkassen gjør det til et "steal"

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg abonnerte i ett år, det er jo latterlig billig sammenlignet med løssalg. Ikke noe problemer med levering o.l. og det var helt minimalt med pes når abonnementet mitt gikk ut, fikk et bra tilbud på å fortsette om jeg ønsket, men valgte ikke å fortsette. Abonnementet måtte ikke sies opp manuelt.

Det er vel regnet blant de bedre av HiFi-blekkene, men jeg synes de alle egentlig er temmelig uinteressante...

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser på nettsiden https://store.primediamags.com/subsc...le/8475/I6DBCN at det ikke er mulig for internasjonale kunder, kun US.
    Er det andre sider å bestille dette fra???

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Ser på nettsiden https://store.primediamags.com/subsc...le/8475/I6DBCN at det ikke er mulig for internasjonale kunder, kun US.
    Er det andre sider å bestille dette fra???
    Klikk på "International subscriptions" ute til høyre!

Må ellers si at jeg har abbonert på Stereophile i 4-5 år, noe jeg er svært fornøyd med. Skribentene er veldig profilerte og skriver mye rart. For meg er dette en kombinasjon av saklig informasjon og god underholdning. Og prisen er det ikke noe å si på....

Det eneste jeg har hatt trøbbel med er at yankee'ene ikke skjønner norske adresser. I våres var adressen min Oslo, Nigeria, mens i juni var den Oslo, Australia. Merkelig nok dukker bladet opp hver måned likevel -- og apropos det så dukket julinummeret opp i dag. Med riktig adresse, ennå jeg hadde gitt opp å klage! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å få med at leserbrevsidene er høyverdig lesning. Bladet får så fillene fyker av sinte lesere som kritiserer blader fordi de sjelden omtaler utstyr "vanlige folk" har råd til å kjøpe.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må nesten si takk for tipset folkens!

Thank you for ordering Home Theater and Stereophile. Your orders are being processed.
    DrE

(jeg kjøper de i tid og utid uansett, så like greit å få de i postkassen for "ingenting")

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •