CV film..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22

Tråd: CV film..

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CV film..

hei, har laget en videosnutt ala Titus pleier å lage, lurer på hvor jeg kan ha filen på internett.. filhotell osv..

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.

Det er en plass som heter www.savefile.com hvor du kan putte inn filer gratis...
    vet ikke hvor mye etc... men vet at det finnest

Newcomer Peterman sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint om du poster filmen her når du har funnet et sted å legge den ut. Morsomt å se på galskapen folk holder på med.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avforum albumet støtter videofiler opp til 200mb... Er det en veldig stor snutt?

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

aaaaaaah...

ok, da legger eg inn her på forumet da ?

ja var meningen den skulle ligge her på forumet!

Den er snart ferdig.. laster den opp om få minutter! den kommer på 10-11 mb. varer litt under 2 min.

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking heisann

http://avforum.no/gallery/misc.php?d...oadfile&i=1322

der er linken! endel forvrengning i mic'en.. men det må reknast med...

på slutten legge eg kameraet inntil veggen for å illusterere att den bevega på seg.. funka ikkje so bra..

sang 1 : Faithless Sunday 8 PM
    sang 2 : THX - 3 types of bass
    sang 3 : Infected Mushroom - Never Ever Land (flytter på veggen)

kjekt å få høre meninger og kommentarer..

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

=p

bump ='(

Newcomer Peterman sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mørkt bilde, var vanskelig å se mye av det du filmet..

Personlig foretrekker jeg å høre på musikk uten av resten av rommet rister med ;-)

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steike bananas som den Peavey forsterkern bråka!! Viftene går jo for fullt fra første stund! :shock::shock:

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

marius : det er en grunn til att eg filmer att eg skrur den på.. no veit du ka du skal styre unna av PA til husbruk! heheh

petterting: tja, det er vel ikkje lett å unngå når man drar på en fengende låt.

bass er tøft.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Da9L
    marius : det er en grunn til att eg filmer att eg skrur den på.. no veit du ka du skal styre unna av PA til husbruk! heheh

hehe, vel.. jeg har jo en Dynamic Precision PA sak stående... den har temperatur regulerte vifter, som altså ikke går fort før det trengs, så den er relativ støysvak når det spilles lavt.. når jeg spiller høyt så hører jeg ikke viftene uansett
    ... på den din der er det så primitivt at dem går på full guffe hele tia

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV_Marius
    hehe, vel.. jeg har jo en Dynamic Precision PA sak stående... den har temperatur regulerte vifter, som altså ikke går fort før det trengs, så den er relativ støysvak når det spilles lavt.. når jeg spiller høyt så hører jeg ikke viftene uansett
    ... på den din der er det så primitivt at dem går på full guffe hele tia
    Enig med Marius, det er litt primitivt, PA forsterkere behøver ikke bråke. Har selv PA forsterkere som er temp regulert, viftene starter først når kjøleribbene når en temperatur på 60grader. Konstant viftekjøling er ganske uegnet til hjemmebruk med mindre du spiller HØYT hele tiden :razz:
    Du kan forsøke å bytte vifte hvis du vil beholde peavy'en, kjøper du enermax eller papst så er de ganske stillegående, blad-designet er annerledes og skaper ikke like mye støy som standard vifter. Endel av dem har også mulighet for regulering, men det kan være skummelt dersom det det ikke er noe viftestyring på ampen din, men dersom den øker rpm på vifta etterhvert som det blir varmere kan du regulere idle rpm'en ned en smule ;-)

A

edit: Her er termometer som ligger rett over luftehullene på den ene forsterkeren, viftene starter som sagt når selve kjøleribbene er 60grader, og da er lufta som kommer opp ca 50grader. De har startet endel i sommer siden det har vært så varmt, men hadde forsterkerne hatt mere enn 3cm klaring til hylla over så ville de aldri startet. I min forrige leilighet startet vifta kun dersom jeg hadde spilt veldig høyt veldig lenge OG det var godt og varmt i lufta fra før

Jeg er ikke bekymret siden forsterkerne er laget for å tåle 60grader og de starter typisk langt utpå kvelden etter en varm dag, og viftene stopper igjen når de er nede i 45grader igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    60 Grader er da ikke så voldsomt, bli bekymret når den nermer seg 90 du ;-)
    Jeg var det når strømforsyningen på PC'n gjorde det. :-|

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zen
    60 Grader er da ikke så voldsomt, bli bekymret når den nermer seg 90 du ;-)
    Jeg var det når strømforsyningen på PC'n gjorde det. :-|
    Ja, litt av grunnen til at jeg ikke er det minste bekymret er at delikate transistorkomponenter som prosessorer fint tåler opp til 60grader, min AMD begynner riktignok å slite ikke så langt over 60 grader :-|
    90 grader er litt mere kritisk, da kan endel plast begynne å smelte og hvis denne temperaturen fortsetter over tid så er det garantert at noe slutter å virke.
    Hvordan gikk det med PSU'en din?

Det blir forresten en smule varmt i stua når disse ampene står på, har to stk i drift nå, og en tredje på loftet. Igår satt jeg og hørte på tv via høyttalerene innebygget i videomonitoren, hurra for bokslyd!!! :-P

A

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

oppdaget igår att den hadde 2 speed vifte! det du ser på filmen er vanlig(sjuk) fart, så har den rask (jævlig sjuk) modus.. klare faktisk å kjøre vifta til highspeed etter 15 min med speling.. men da er det også høyt..veldig høyt.

en positiv ting me den er att den funker som en varmeovn.. tviler på jeg trenger å bruke panelovnen når vinteren kommer, bare å dra på litt .. men skal ikke ha den til vinteren.. uheldigvis..

ja vet det er temperaturstyrte vifter på bedre amper. vet ikke hvor gammel den er.. kan sikkert regne med 10 år..

temperaturen på skjermkortet mitt ligger av og til på 120 grader så.....

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Da9L
    oppdaget igår att den hadde 2 speed vifte! det du ser på filmen er vanlig(sjuk) fart, så har den rask (jævlig sjuk) modus.. klare faktisk å kjøre vifta til highspeed etter 15 min med speling.. men da er det også høyt..veldig høyt.

en positiv ting me den er att den funker som en varmeovn.. tviler på jeg trenger å bruke panelovnen når vinteren kommer, bare å dra på litt .. men skal ikke ha den til vinteren.. uheldigvis..

ja vet det er temperaturstyrte vifter på bedre amper. vet ikke hvor gammel den er.. kan sikkert regne med 10 år..

temperaturen på skjermkortet mitt ligger av og til på 120 grader så.....
    Mine amp'er er 19år nå, kanskje litt yngre siden det var 1987 de kom på markedet.
    Hvorfor skal du ikke ha din til vinteren? Selge og kjøpe noe annet kanskje?

120grader!!!! :shock: hvordan i all verden overlever kortet denne temperaturen?! Det er jo ganske varmt for å si det forsiktig...
    Ett av mine gamle skjermkort brant opp når vifta tok kvelden, det stod i en av serverne mine og vifta sa selvfølgelig takk for seg mens jeg var på jobb :cry:

A

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjermkort på 120 grader?? Nei nå tar du vel for hardt i her!
    Det tror jeg ikke på

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan få over 250 grader i stekeovnen min! Jeg kan også få det til å riste i husets vegger hvis jeg stiller vaskemaskinen litt skeivt!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Jeg kan også få det til å riste i huset vegger hvis jeg stiller vaskemaskinen litt skeivt!
    :lol: Servostyrt "subwoofer"? Kanskje litt vanskelig å fintune den slik at den blir bra integrert med resten av anlegget?

A

Newcomer Da9L sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hhe

Sitat Opprinnelig postet av are_e
    Mine amp'er er 19år nå, kanskje litt yngre siden det var 1987 de kom på markedet.
    Hvorfor skal du ikke ha din til vinteren? Selge og kjøpe noe annet kanskje?

120grader!!!! :shock: hvordan i all verden overlever kortet denne temperaturen?! Det er jo ganske varmt for å si det forsiktig...
    Ett av mine gamle skjermkort brant opp når vifta tok kvelden, det stod i en av serverne mine og vifta sa selvfølgelig takk for seg mens jeg var på jobb :cry:

A
    Det er en gammal amp ivertfall.. jeg har ikke den lengre nå, nå har en NAD C372 tatt over jobben! fy flaaaaaaaaate til bedre lyd du får ut av den!..

men til skjermkortet: nei jeg lyger ikke.. gikk inn i temperaturmåleren til nVidia som er integrert i skjermkortet, den viste 120 grader.. noen ganger var jeg opp til "core meltdown threshold" som de kaller det. fikk fullt i advarsler opp på skjermen..

lurer kanskje på hvorfor det var så varmt ? skjermkort vifta har jeg klart meg uten i 4-5 måneder nå.. .. det er ett GeForce6800LE kort det er snakk om.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •