Hei, dette var et voldsomt forum.

Jeg har nylig fått et aldri så lite problem med stereoen som jeg bruker til å spille av musikk og andre lyder fra PC'en med (en nokså gammel Grundig CCD 670). Venstre høyttalerutgang har tydligvis sluttet å fungere. Jeg har sjekket begge høyttalerne ved å koble dem til høyre utgang, og de fungerer helt fint, men fra venstre utgang kommer det altså absolutt ingen lyd.

Er ganske sikker på at det har skjedd nå nylig, men vet ikke at jeg har gjort noe utenom det vanlige som kan ha forårsaket problemet, bortsett fra at jeg koblet på en liten hjemmelaget høyttaler forleden dag for å teste noe. Er ikke sikker på om det kan ha hatt noe å si. Bare sånn til informasjon så står det "8 ohm min." like over utgangene.. Det sier ikke meg mye, men uansett.

Har rimelig liten anelse om hva som kan være galt, så jeg håper det fins noen her som kanskje kan gi meg en pekepinn. Er ikke noe redd for å skru litt, dersom det skulle være en mulighet for å fikse det uten drastiske tiltak. Som sikkert de fleste her inne, så er jeg litt avhengig av at det bråker i begge høyttalerne samtidig. ;-)