The Buttkicker! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Etter hva jeg har forstått, vibrerer de fra Ljudia bare i én frekvens. I motsetning til ristere fra Clark Synthesis og Buttkicker. De sistnevnte skal visst være langt bedre, men jeg tror man får mest "bang for bucks" av Clark.

Hadde vært interessant å få høre fra noen som har prøvd forskjellige modeller, og kan si om dette faktisk stemmer...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av per egil
    Etter hva jeg har forstått, vibrerer de fra Ljudia bare i én frekvens. I motsetning til ristere fra Clark Synthesis og Buttkicker. De sistnevnte skal visst være langt bedre, men jeg tror man får mest "bang for bucks" av Clark.

Hadde vært interessant å få høre fra noen som har prøvd forskjellige modeller, og kan si om dette faktisk stemmer...
    Noen som veit?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde den minste modellen fra clark og den brant jeg opp ganske fort, og det var ikke en garanti sak heller, så penga ut av vinduet for min del.. Mulig de større modellene tåler en del mere..

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Jeg hadde den minste modellen fra clark og den brant jeg opp ganske fort, og det var ikke en garanti sak heller, så penga ut av vinduet for min del.. Mulig de større modellene tåler en del mere..
    Var det tst-229, eller den nye modellen tst-239 du hadde. Den siste er - ifølge produsenten selvsagt - langt bedre enn den første, og innehar vistnok flere av kvalitetene til sin storebror, tst-429, som er langt dyrere.

Og kan det hende at du hadde "feil" forsterker til den? Har lest en del om dette, og de krever jo visstnok ganske kraftige forsterkere...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •