Har du peiling på platespiller?; les her

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har du peiling på platespiller?; les her

Spørsmålene jeg har er av ren nysgjerighet

Jeg har fått en platespiller av min samboers farmor. Egentlig ikke så nøye akkurat det, men jeg lurer på om noen hart hørt om merket.

Det er en Wagner platespiller med kasettspiller. Finner ikke noen andre betegnelser enn "Wagner". Jeg har googlet nettet uten å finne noe som helst om et merke som heter Wagner. Jeg har til og med frisket opp tysk kunnskapene mine og søkte på "wagner plattenspieler", siden jeg tenkte at det kunne være tysk, uten videre hell.

Har noen hørt om dette merket? Lager/lagde de kun platespillere? Er det et ok merke? Spilleren er kjøpt seinest på 70-tallet.

På forhånd takk for svar

Newcomer Donald sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av baffen
    Spørsmålene jeg har er av ren nysgjerighet

Jeg har fått en platespiller av min samboers farmor. Egentlig ikke så nøye akkurat det, men jeg lurer på om noen hart hørt om merket.

Det er en Wagner platespiller med kasettspiller. Finner ikke noen andre betegnelser enn "Wagner". Jeg har googlet nettet uten å finne noe som helst om et merke som heter Wagner. Jeg har til og med frisket opp tysk kunnskapene mine og søkte på "wagner plattenspieler", siden jeg tenkte at det kunne være tysk, uten videre hell.

Har noen hørt om dette merket? Lager/lagde de kun platespillere? Er det et ok merke? Spilleren er kjøpt seinest på 70-tallet.

På forhånd takk for svar
    Jeg har ikke hørt om merket iallefall. Siden du heller ikke finner noe info på nettet så er det vel neppe noe seriøst merke heller..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •