Eg trenge litt hjelp her...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eg trenge litt hjelp her...

Heisann! eg e ny te denna sidå og håpe at eg kan få litt hjelp her te å få svar på et par spørsmal så eg har. Det va egentlig spørsmålet så fekk meg innpå denna sidå :P

Spørsmålet lyder følgende: eg har kjøpt et par av Electrocompaniets forsterekere AW 180 monoblock(http://electrocompaniet.com/products...mp/aw180.html), og lure på kor mye varme dei produsrere? blir d forvarmt å plasera dei inni hyllå? kossen e d best å plasera dei? osv... dokker skjønne ka eg meine håpe eg :P
    vet ikkje om detta e rett plass å spørra, men eg håpe på at eg kan få et svar snarast mulig

mvh Magnus aka ext2k!

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Avhenger av hyllen du skal sette dem inn i det vettu...
    Hvor mye rom en forsterker trenger rundt seg varierer selvfølgelig, men jeg har alltid hatt et minimum av 3cm klaring rundt hele forsterkerne mine, og aldri hatt noen problemer med varmeutvikling.
    Men du har jo monoblokker, så sett dem nå heller på gulvet ved høyttalerne. Dermed slipper du alle varmeproblemer(med mindre høyttalerne dine er skrekkelig tungdrevne og overbelaster forsterkeren), og så slipper du å bruke lange høyttalerkabler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •