Hvilket AV utstyr ville du kjøpt hvis du vant 20 millioner i lotto? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 185
    Newcomer naboklikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Selvsagt finnes det "grommere" ting, men Ferarri har en spesiell lyd som er sykt fet, Og uansett ville det vært sykt harry med et slikt anlegg i en så kul bil. bling, og neon hører ikke hjemme med slike biler. Det var poenget mitt..!
    desverre er det slik at det er akkurat bmw som blir nedynget med bling å neon.i hverfall her på vestlandet. hadde jeg hatt en ferari så tenker jeg jeg hadde lyttet til motoren:-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Man ønsker jo å kunne svinge også
    selfølgelig må man svinge også.det der er en fordom mot for mange amrikanere.men nå skall jeg holde smella mi om det for dette er ikke et bilforum:-D

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin vega V-10F
    åh for et deilig spørsmål.
    ja jeg hadde kjøpt et par Cerwin-Vega! 1515 og et par til av AT-100.
    og 2 par AT-80 som bak og 1 par AT-40 som senter.
    om det hadde blitt no subb vet jeg ikke men kansje 2 stroker pro 18.

Så må man jo ha no PC stereo, da hadde jeg kjøpt Cerwin-Vega! DC-10/12 og en 12 V-Max som subb.

Man må jo også ha no i bilen
    da hadde jeg kjøpt 2 Cerwin-Vega! New stroker 15 baki og sp hadde jeg kjøpt et par Cerwin-Vega VE-8F eller no sånt og ribba den og lagt den i hattehylla

DETTE ER JO HVA JEG HADDE KJØPT HVIS JEG HADDE VUNNE 20.000.000KR.
    Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega! Cerwin-Vega!
    Bare fjorten år eller blodråner??

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde det blitt hus med naturlig surroundanlegg av typen "Karibien" eller "Stillehavet".

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Da hadde det blitt hus med naturlig surroundanlegg av typen "Karibien" eller "Stillehavet".
    Jeg er litt skeptisk, så jeg hadde kjørt enten "snøstorm" eller "bølgesus" her hjemme i gamlelandet, samt en særdeles ufornuftig SUV for å komme meg dit.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av naboklikk
    desverre er det slik at det er akkurat bmw som blir nedynget med bling å neon.i hverfall her på vestlandet. hadde jeg hatt en ferari så tenker jeg jeg hadde lyttet til motoren:-D
    Ja sånn er det her også, men jeg brukte bmw (M3) bare som et eksempel på lyd, siden det er faktisk noe jeg har testet selv. Det er utrolig mange harry'e 318"m3" her også, i oslo er det jo mange av dem, og alle vet jo hvem som kjører de.. Men du har rett vi skal jo egentlig ikke diskutere bil her!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huskeliste etter vinning av 20 mill i lotto:
    1. Stk 2007 Audi RS4 Avant m/ 19" Momo GT-R Limited felger
    1. Stk telefonsamtale til gutta i THX, betale flybillett for dem og be dem få rævva si til kjelleren min. Gi dem 5 mill og lag det råeste ekte THX sertifiserte rommet i et normalt hus til dags dato, som i tillegg ser pent ut, for gitt sum. Inkl. elektronikk fra Denon og B&W.
    1. Stk rånetur med Audin til tyskland
    1. Stk belønning til THX gutta
    1. stk permanent nabovarsel
    1. stk stor kebab med brus, medium styrke.

jess da...:-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Dette.
    Hvorfor i all verden skal en ha dvd spiller til 1700 kr når en har 20 mill og hva er poenget med to projektorer?? Ser ut som TW700 (maks) og den er langt unna Pearl som du også har med.
    Samt to :-| sitteplasser.......

Må være lov å tenke litt stort

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ville kjøpt frogner kino så ville jeg kjøpt ett bra konsert lokale med bra anlegg og booket alle band på min topp 10 liste. etter det ville jeg kjøpt silikon pupper til kona og porsche til meg, flyttet til aker brygge. brukt mer penger en jeg har, pantsette alt jeg eide og kommet ut 20 mill i minus i et desperat forsøk på å opprettholde min nye livsstil, tjent penger på se og hør intervjuer, brukt de på dop for så å dø en altfor tidlig død. etter min død ville det bli skrevet biografier om mitt liv der jeg blir stilt i skikkelig dårlig lys slik at familien min begynner på dop og dør..... derfor driver jeg ikke med lotto

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du tenker lyst og optimistisk ser jeg...

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Bare fjorten år eller blodråner??
    nå var du litt slem med han her. han er ikke så gamle karen;-)

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du husker da vel du var ung? Det eneste som gjaldt var bass, og man skrudde ofte bassen på fullt og treble på fullt minus...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hoy

må si at det er MANGE god planer her ja:-O

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Jeg ville hørt rammstein live i stua mi:wink:
    Får håpe de ikke er like dyre som George Michael, da hadde du sittet igjen med skarve 4 mill....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja her var det mange gode og morsomme forslag

Jeg ville nok ikke brukt over 1 mill. på anlegg ihvertfall, f.eks. JBL Synthesis HERCULES 9.4 Hjemmekino systemet. Tror ikke jeg ville hatt JBL K2 i ett stereosystem engang, tror det blir for brutalt med kr. 250.000 for 2 høytt. Men det frister ja... Men jeg ville i 1. omgang beholdt mine JBL Ti6K og oppgradert forsterker og cd-spiller (Krell Kav400 og Krell/Mark L. cd-spiller) med noen saftige Nordost kabler.

Også bygd ett stort hus til 5-6 mill. med dedikert stereo og kinorom med høyt under taket og skikkelig lydisolert så jeg kan spille drønnhøyt med mye bass.

Deretter ville jeg ha kjøpt 2 skikkelig subber (JBL, Velodyne, Bagend, 15" eller 18") for å hjelpe Ti6K i Bassen.

Så ville jeg ha nytt musikken!!

I kinorommet ville jeg hatt ett passe bra kino-anlegg for ca. 100.000.

Gleder meg

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vel blitt et hus, med potensiale for hjemmekino i kjelleren.
    Så et fullt sett med JBL array og projektor ++ der og en skikkelig hifi i stuen med noe mere fintspillende

Ingen enorme summer det er snakk om men jeg tror jeg ville blitt storfornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville først og fremst kjøpt meg en mitsubishi Eclipse, en Mv agusta F4, og litt aksjer bare for morro.

Deretter, et anlegg, ikke det beste, men bra!
    Klipsch RF-83 i front, RC 64 center, og 4 RS62 bak, to SVS PB12-plus/2 Og en heftig forforsterker, og kombinert det hele med Midgard oberion 6.1 effekttrinn.

Tror dette ville spilt over all forventning for min del!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Focal Grande Utopia Rundbaut, samans med Meridian preamp å chapter effekttrinn, så kanskje en barco Blackwing med anamorphisk linse

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Odin kabler raund baut, driter i elektronikken og høyttalere vel!

Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •