LACK fra IKEA - eller noe tilsvarende...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LACK fra IKEA - eller noe tilsvarende...

Jeg er ute etter media-bordet LACK fra IKEA:

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Anfield

Jeg finner ikke dette i katalogen deres. Noen som har en link eller vet om denne modellen er utgått?

Noen som vet om en tilsvarende modell fra en annen butikk? Må ha plass til 2 komponenter i bredden i hvert rom (skal ha en ganske stor center i det ene rommet).

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei

den er ikke utgått!

Lack hylle 35x190 brunsort 795,- art. nr. 100 713 08 18 stk igjen på furuset...skal du ha lagerplassen og? hehe

Dani

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dani
    hei

den er ikke utgått!

Lack hylle 35x190 brunsort 795,- art. nr. 100 713 08 18 stk igjen på furuset...skal du ha lagerplassen og? hehe

Dani

Takk for hjelpen! Jeg fikk ikke helt med meg at den kan plasseres liggende og at noen av hyllene kan fjernes!

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det forresten an å kjøpe noen "føtter" til den så den ikke blir liggende direkte på gulvet?

Active avdeling20 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får hjul til den, må kjøpes separat.
    Var inne og handlet en sånn benk i påsken, helt genial :grin:
    Skilleveggen i midten er muligens ikke så lurt å fjerne, i og med at denne skrues fast, mens de to andre bare settes inn med noen små "tapper".
    Jeg måtte sette min center på toppen, og ikke i hyllen.

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan kjøpe ben og hjul til den, hyllene kan du sette der du vil slik at det du har passer inn.

Jeg har ikke brukt noen av standard festene på hyllene i midten, og det fungerer utmerket.

Min benk står på en ramme jeg har laget, Da blir det ett rom under benken hvor jeg legger høytalerkabler.
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fillern! Den er bare 38 cm dyp. Min HK AVR 630 er 43.5 cm. Noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette eller noen som vet om andre tilsvarende, men litt dypere modeller?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    Fillern! Den er bare 38 cm dyp. Min HK AVR 630 er 43.5 cm. Noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette eller noen som vet om andre tilsvarende, men litt dypere modeller?

Det betyr ikke så mye om den stikker ut på baksiden, du vil uansett ikke ha benken helt inntill bakvegg. (regner jeg med)
    Jeg har ihvertfall ikke noe problem med det selv om utstyret er litt stort. (mener hifien, hehe)

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde de samme utfordringene med plassering av center og stor receiver. Jeg kommer til å handle Oppli og legge center oppå. I Oppli er det bedre plass til receiver. Jeg må sette Oppli på gummiføtter slik at den ikke blir for høy.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg hadde de samme utfordringene med plassering av center og stor receiver. Jeg kommer til å handle Oppli og legge center oppå. I Oppli er det bedre plass til receiver. Jeg må sette Oppli på gummiføtter slik at den ikke blir for høy.

Den hadde vært grei, men jeg har en ganske stor center, AP Black Vector, som er nesten 60 cm bred. Det er den som skaper alle problemene for meg - vanskelig å finne et bord med plass til den inni og i tillegg plass til all elektronikken.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si ifra hvis du finner noe! Det hadde nemmelig vært mest optimalt for meg og. Min center er 180 x 520 x 298mm. I tillegg må jeg ha litt luft rundt receiveren. Den varmer godt!!

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bygge selv er vel en bra mulighet da. Da kan det jo bli akkurat som dere vil.

At forsterkeren stikker litt ut bak er jo egentlig bare en fordel for luftingen om den blir veldig varm.

En Electra senter er 70 cm bred, og den har (hadde) plass i racket uten problemer, Min nye senter er enda større og jeg satser i første omgang på en løsning med et slikt rack jeg har da dette er en billig løsning som ser bra ut og dekker mange behov.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg kjøpt meg en LACK fra Ikea. Den gjorde seg veldig bra i stua. Jeg har bare en skiillevegg på midten og trodde de 2 rommene skulle bli bredere - de er ca 87 cm. Jeg fikk ikke plass til forsterker og DVD-spiller ved siden av hverandre, men fikk satt DVD-spilleren oppå forsterkeren. Heldigvis er min Philips SL400i ca 0.5 cm smalere enn vanlig standard, så den fikk så vidt plass.

Jeg betalte ca 700 kr, og denne løsningen ble bedre enn bord jeg har sett på til godt over 3000, som jeg i tillegg skulle bygge om....

Nå mangler bare flat-TV'n som skal henges på veggen bak.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    Da fikk jeg kjøpt meg en LACK fra Ikea. Den gjorde seg veldig bra i stua. Jeg har bare en skiillevegg på midten og trodde de 2 rommene skulle bli bredere - de er ca 87 cm. Jeg fikk ikke plass til forsterker og DVD-spiller ved siden av hverandre, men fikk satt DVD-spilleren oppå forsterkeren. Heldigvis er min Philips SL400i ca 0.5 cm smalere enn vanlig standard, så den fikk så vidt plass.
    Da er komponentene dine bredere enn standard. Standard komponentbredde er ca 43 cm, så sånn sett burde det gått med to ved siden av hverandre. Har samme racket selv, og det får med noen få millimeters klaring to i bredden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •