Er dette LG-anlegget bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer dinsdale sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er dette LG-anlegget bra?

Hei godtfolk

Skal ha et billig, men bra anlegg og LG LH-T550SB ser bra ut. Syntes specs var bra for 2500,- I tillegg ser de bra ut.

Hva syntes dere proffer

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kortversjon: Nei

Andreas

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lydmessig : Nei
    Kvalitets messig : Nei
    Produsert av LG : Nei
    Bildemessig : Grei på komponent

Kort versjon : Nei

Men igjen.. Det spiller selvfølgelig av dvd og musikk plater. Og det kommer ut lyd. Tatt prisen i betraktning så er det et helt greit anlegg. Men ikke forvent deg pen lyd eller noe som regnes som Hi-Fi.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Men dere har anlegg til 100k, så ikke sammenligne det.
    Men har dere forlsag til noe i samme prisklasse som er bra? Har sett på Logitech Z-5500, men dama syntes det er dritstygt og jeg har ingen egen kino-stue. Derfor må det se bra ut i den felles daglistuen.

Forslag?

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellene mellom disse "minisystemene" i prisklassen 2500 kr, vil jeg påstå er ørsmå. Som nyanser og regne. Jeg tror ikke det er så mange her som har slike systemer heller, så det er sikkert vanskelig å finne noen som har hørt / samenlignet slike.

Og det er mange her som ikke har systemer i 100 000 kroners klassen, det er fint mulig å få god lyd for mye mindre enn det. Ta en titt på minhjemmekino, der er det mange som har satt opp i hvilket prissegment systemet deres befinner seg.

OT: Jeg foreslår at du heller sparer litt til, sånn at du har 6000 kroner, da kan du kjøpe deg en reciver og fronthøyttalere. Og har mulighet for å bygge ut senere. Lykke til med handelen!

Mvh.
    Andreas 8)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eventuellt har du Yamaha sin pakke som ligger på 5995,- ca. HTIB3300 denne har løskomponenter og spiller mange ganger bedre enn LG anlegget + at du står fritt til å benytte andre høyttalere siden.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så interessant ut. Og dette skal være godt nok for en normal person til film, spilling og musikk?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes ikke specsene var så bra egentlig, Du kan trekke fra halvparten av effekten, og du får PEAK power. Bildet lyver nok også veldig mye. Det ser ikke like bra ut heller. Jeg personlig synes det ser finere ut med noen tre høyttalere ala Gale, gultstående, enn noen små firkanter som enten henger skjevt på veggen, med en dårlig høyttalerkabel, eller et stativ som er av plast.

Spar penger til en skikkelig DVD spiller og en skikkelig Receiver, se på Denon, de har billige og mye bedre alternativer. Kjøp deg først noen gulvstående fronter, og bygg heller ut senere.

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv er jeg litt i samme båt, trenger noe som ser bra ut i stua (hjemmekino rommet får noe helt annet), og som lydmessig kan fungere. Selv har jeg sett mest på utstyr fra JVC, siden jeg har tv og dvd-opptaker fra samme merke.

Først hørte jeg på et anlegg med små-satelitter (tror det var TH-S1), dette hørtes helt forferdelig ut, deretter gikk jeg over og hørte på TH-S66 (http://www.jvc.no/product.php?id=TH-S66E&catid=100065) som var utrolig mye bedre.
    Smart som jeg var gikk jeg ikke videre og hørte på dyrere anlegg på den runden (da hadde sikkert TH-S66 også hørt forferdelig ut), men slo meg til ro med TH-S66 som hørtes og så bra ut.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er litt lite i den berømte pungen er bruktmarkedet et godt alternativ. Du kan nok får mye bedre enn LG anlegget til omtrent samme pris, men du som en annen har bemerket her, sparer du litt, så kan du få noe som er flere ganger bedre.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Jeg synes ikke specsene var så bra egentlig, Du kan trekke fra halvparten av effekten, og du får PEAK power. Bildet lyver nok også veldig mye. Det ser ikke like bra ut heller. Jeg personlig synes det ser finere ut med noen tre høyttalere ala Gale, gultstående, enn noen små firkanter som enten henger skjevt på veggen, med en dårlig høyttalerkabel, eller et stativ som er av plast.

Bare for å forsvare anlegget litt. Høyttalerne er faktisk blytunge og spiller egentlig utrolig bra tatt størrelsen i betraktning. Tviler egentlig litt på at man finner så veldig mye som er bedre i den prisklassen. Nytt vel & merke.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Bare for å forsvare anlegget litt. Høyttalerne er faktisk blytunge og spiller egentlig utrolig bra tatt størrelsen i betraktning. Tviler egentlig litt på at man finner så veldig mye som er bedre i den prisklassen. Nytt vel & merke.
    Høyttalerne fungerer sikkert greit, men skulle jeg noen gang komme i den situasjon at jeg må handle anlegg veldig billig så hadde det uansett blitt et komponent anlegg. Høyttalerne går nok greit, men jeg ville sett etter noe annet når det gjelder forsterker og dvd spiller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •