Platestudio: Hjelp til et rimelig sted.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Platestudio: Hjelp til et rimelig sted.

Heisann!
    Har æren av å være god venn av ei jente som er utrolig flink til å synge, i forhold til alderen. Har et inderlig stort ønske om å hjelpe henne videre med låtene. Hu har allerede fått spilt inn en låt på et studio i Oslo, der resultatet ble veldig bra.

Problemet er at slikt er veldig dyrt. Går ca. 50.000,- til 3 dager i studio, der det er integrert sangtid, låtskriving og litt forskjellig. Jeg lurte på om noen driver et studio, eller har kontakter som de kan knytte meg opp mot. Hadde satt veldig stor pris på dette. Selvsagt, blir det betalt. Men er ute etter noen litt rimeligere priser, eller eventuellt noen gode avtaler.

Dersom du kjenner noen som driver, eller driver selv; så hadde det vært utrolig fint om du kunne tatt kontakt med meg på pm eller epost. Kan selvfølgelig sende den første låten også(som ble produsert), så man får en følelse av at dette kan bli bra!

Knytt meg opp mot deg eller dine kontakter!
    Takk! :wink:

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send meg låta, gjerne på email, så skal jeg ta den med til en Produsent med eget studio, for demo i løpet av denne uka!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du mottatt en pm med url adresse til låten, fant ut at det var enklere å laste den opp, enn å sende rundt på epost. Dersom flere er interessert, gi beskjed. Vil ikke gi url offentlig, med mindre jeg vet at det ligger noe bak. Blir sendt på pm!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk til de av dere som har vist interesse så langt! :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vært fint med noen tilbakemeldinger snart også.. En del som har vist interesse, fått låten.. lovet å ta den med videre til bekjente etc. En liten tilbakemelding, som lovet, er flott for oss som sitter oppi dette Jeg svarer både på pm, forumet og epost.

Takk så langt, moro med god respons

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan kontakte Studio Studio, det er ett veldig bra studio, med gode teknikere og folk (også har de veldig godt lyd anlegg der....) Vet ikke hva slags musikk jenta du kjenner synger, men de tar det meste. Dette er ett stort studio, som har alt av utstyr og musikkere, hvis det også skulle trenges.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •