Nytt Anlegg til Samboer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt Anlegg til Samboer

Hei..

Lenge siden jeg var innom her sist nå.. men trenger litt tips på anlegg så poster her jeg

Hun vil bruke fra 6 000,- til 8 000,- og er bare ute etter en cdspiller man kan spille av dvd på en forsterker og noen høytallere som leverer litt trykk.

Noen som har noe info og komme med på dette?

Jeg tenkte noe 10" Cerwin Vega med no ymse brukt forsterker/cdspiller men hun foretrekker nytt så vi frå se.

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal dere ha et anlegg hver? I og med at dere tydeligvis er samboere? :-)

Mvh.
    Andreas

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel jeg holder meg mest til "nerdebula" mi og det er her jeg har alt, og hun er hypp på noe som er sitt..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nad L53 feks med et par greie høyttalere, feks consept 2. Grei pakke, har den på soverommet. Får den pakken med stativ for ca 7000,-. Er jo mange andre stativhøyttalere som er godt brukandes til rundt tre høvdinga.
    Men kan vertfall anbefale L53/concept2 pakken, er godt med krefter til normalt bruk i L53 og.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler at du bør vurdere Denon DM33 + DALI Concept 1 pakken fra Hifiklubben til drøyt 4000 kr.

Kjøpte denne i julegave til mora mi og fikk bakoversveis da jeg kobla det opp i stua hennes (60+ m2).

Hør på den pakken først, så får du vurdere om det er verdt å doble budsjettet.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cerwin Vega V10F.
    CAMBRIDGE 640A v.2
    CAMBRIDGE Azur 540C V.2
    8400kr.

Grunnen til at jeg velger Cambridge foran NAD er at NAD ikke lager noe spessielt gode/solide cdspillere (de er veldig ømfintelige på mediumet).

Okei, dette blir 400kr mer enn hva ditt budsjett er. Men da får hun også veldig bra lyd.

Du kan jo gå ned til CAMBRIDGE Azur 340C cdspilleren. Da blir det hele kosten 7700kr. Og hun får et veldig bra anlegg. Hvis hun kan leve med at cdspiller og forsterker er av forskjellig merke, så er vel NAD 320BEE og CAMBRIDGE Azur 540C v.2 komboen en bankers, totalt vil det da koste: 7900kr.

Anbefaler uansett forsikring på høyttalerene (tar du det på totalpakka koster det fortsatt "kun" 900kr for å forsikre alt i 5år fremover!).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •