clsc-15 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: clsc-15

Newcomer CV-Jannis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    tja 2x218 bør vell holde i lange baner til v-15f hehe

Ja ellers må eg vurdere en kraftig sub.

18" kanskje.LOl

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2x218 holder, så enkelt er det. Men det finnes jo bedre alternativer til V15F, slik som http://finn.no/finn/bap/object?finnk...ot=1369&page=2, eller som http://finn.no/finn/bap/object?finnk...t=1368&page=11, eller som http://finn.no/finn/bap/object?finnk...t=1368&page=12..

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cw-fan
    men synest bare det er litt rart at det skal være så stor forskjell på hjemme og hifiklubben.Det var jo ett lite rom eg fikk høre i også,så burde jo vært nok bass
    Bass kan være vanskelig i noen rom, samt små rom har iallefall problemer om det blir for mye, da blir det nesten 0 bass.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV_Marius
    hæ?
    CLSC låter da ikke PA!

Etter sammenligning av V10 og CLSC12 så er konklusjonen om lydbilde ganske klar! CLSC låter bedre
    Nå har jeg ikke hørt detta selv, så jeg referer til reimers her på forumet
    Hehe, man kan ha forskjellig meninger men, jeg var på Hifiklubben for et par uker siden. Da fikk jeg teste NAD 372 + NAD 272 på CLSC15 og V15f.

Jeg mener at det var et lett valg, V15f hadde en mye penere lyd, CLSC15 skreik mye mer. Likte lyden i V15f høytalerne mye bedre.

Jeg tror at dere som klager på lyden på V serien kanskje gir dem for lite mat, men kanskje jeg har feil her.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krissern89
    Hehe, man kan ha forskjellig meninger men, jeg var på Hifiklubben for et par uker siden. Da fikk jeg teste NAD 372 + NAD 272 på CLSC15 og V15f.

Jeg mener at det var et lett valg, V15f hadde en mye penere lyd, CLSC15 skreik mye mer. Likte lyden i V15f høytalerne mye bedre.

Jeg tror at dere som klager på lyden på V serien kanskje gir dem for lite mat, men kanskje jeg har feil her.
    jeg har testa dette med denon poa6600, nad 319 og en gammel sony på 2x110w på v-10f v-5m v-6f mot clsc10 og clsc12. og konklusjonen til alle som var med blei at clsc hadde en mye mer behagelig lyd enn v serien. merka dette ekstremt bra med clsc10 mot v-10f

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    jeg har testa dette med denon poa6600, nad 319 og en gammel sony på 2x110w på v-10f v-5m v-6f mot clsc10 og clsc12. og konklusjonen til alle som var med blei at clsc hadde en mye mer behagelig lyd enn v serien. merka dette ekstremt bra med clsc10 mot v-10f
    Ok, men det jeg snakker om er V15f vs CLSC15. Når jeg testa fikk høytalerne 400watt hver (c372+c272 i bro). Med denne matinga var det mye mer avrundet diskant på v15f enn det var på clsc15. Derfor falt valget mitt på V15f.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror det vil bli et godt kjøp:P

Må være enig med noen at HiFi Klubben er litt dårlige med å spille høyt, samt bruke ordentlige varer til å spille med, opplevde en gang et godt trøkk når HiFi Klubben i Ski skrudde opp 215 på et godt trøkk, det var ingen andre kunder der, alle gikk etterhvert :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •