Hvilken musikk er mest populær/ hvilken musikk hører dere på? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 38 av 38
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hører for det meste bare på dansband. Alle andre sjangre blekner i forhold...

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminator
    Hører for det meste bare på dansband. Alle andre sjangre blekner i forhold...
    Denne gruppa f.eks?

Jeg ler meg i hjel

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, de tar det helt på kornet. Og så den "Nei, så tjukk du har blitt"-parodien høres jo bare helt konge ut...

Nei, det er to typer folk jeg ikke skjønner meg på; seriemordere og dansband-musikere. Makan til ræl skal du lete veldig lenge etter.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hører på det meste, men glem satan-rock, opera, heavy-metal og alt det tullet der... Rap, Hip-Hop, trance, pop, rock+++

Kings of Convenience er bra!.. Kan nevne hundrevis som er bra, men du kommer ikke unna Michael Jackson!!! Kongen over alle konger! Han kommer med ny singel i februar - looking forward to it!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker veldig mye forskjellig musikk, Alt som er bra.. hehe, vanskelig å si hva som egentlig er bra men. Uanett, jeg er i en fase i livet hvor det er mye festing, og selv like jeg å både ha Vorse/fest og nach.. Og Jeg liker ikke å høre på lavt volum. Naboer er noe som er lavest Prioritert. Så Jeg liker å brenne cd'er og tar med på fest og det går som regel i musikk som tar av og får folk i godt humør og får danselysten frem, Og det er som regel dance musikk og pop og hiphop. Og mye som er søppel for mange. Men jeg har faktisk en grense jeg og. Det kan bli for dårlig mange ganger...

Men jeg liker veldig mye, Jeg hadde et veldig godt forhold til trance igjennom hele ungdomskolen, (og da mener jeg skikkelig trance) samt Tupac og den slags. Tupac var den største og jeg liker mye enda. Men Jeg liker også rock som U2, red hot chilli peppers og mye annet..

Kan sikkert fortsette i evigheter, men som sagt jeg liker veldig mye, men danseband, jazz, soul, og noe klassisk er noe jeg aldri hører på! Eller liker!

Newcomer Stereofreak-MODEL 2330B sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser jeg at mange av dere hører på trance og rock. Men det er ganske mye forskjellig her også! Jeg takler ikke musikk som punk, jazz, blues, dance, disco.

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker mye forskjellig ja, men for det meste er det Rock, Nu Metal, Rap, HipHop, Pop. Bryr meg fint lite om artisten er mainstream eller ikke, liker jeg det så liker jeg det. Det mest spilte albumet for tiden må være "Kanye West - Late Registration" og "Gotan Project". Er forresten 19 år, nyter mine 2 siste uker som tenåring. ;-)

Akkurat nå spilles "Korn - Clown" :twisted:

Kan ta med i det siste har jeg oppdaget en "myk" side av meg selv, og har begynt og høre endel på Anthony Hamilton, ganske behagelig musikk. Går vel kanskje under Soul.

Ane Brun har også gått endel i spilleren i det siste.

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er allergisk mot alt som heter hip hop, samt trance/techno/syre osv.
    Utover det er musiksmaken ganske allsidig.
    Artister som: Mark Knopler, Dire Straits, Creedence, Simon & Garfunkle, Elton John, Nils Løfgren, Ane Brun, Johnny Cash, Minor Majority, Ramstein og Metallica går ofte igjen i Cd-spilleren. Ut over dette så blir det en lett blanding av gamle slagere, klassisk, country osv.
    Er forøvrig 20 år og har hatt samme musikksmak siden jeg var 15 år. Jeg har med andre ord ikke bukka under for gruppepresset som helst mener at det som blir spilt på MTV og Topp 20 er god musikk :razz:

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 25 år, og som akto er jeg relativt altetende.

Hører dog ikke på dansebandmusikk, harrycøntri. Styrer også helst unna Green Day og denslags.

Hører endel på rock, metal, jazz, klassisk, elektronica, radio (Monkey Radio, KCRW, skranglebass, P1, P2, P3)

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal jeg sette meg ned og høre på det jeg liker aller best så blir det radiohead eller muse.... Det er musikk!

Men som nevnt over så er jeg også rimelig alt etende! Hører mye på radio, men klarer ikke det mest steretype popen som blir sendt...

Type Coldplay, U2 er veldig ok!!!

Ellers er jeg antitechno (innebærer også trance, dance, fance, mance,og alt annet man må være på ecstacy for å kunne høre på) og antiblack og veldig heavy! Det orker jeg ikke

Newcomer Isokkelesten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vinyl utgaven av Radiohead "OK Computer" er noe av det beste jeg har i samlingen, Minor Majority "Up for you and I" også på vinyl er kanskje den jeg hører mest på for tiden, gleder meg til vinyl versjonen av den siste plata deres kommer i Mars.

Det er noe dritt at vinyl utgavene pleier å komme senere. :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske åpen for det meste, bortsett fra listepop, vikingarne o.l.:razz: , samt nymotens jazz og annen "forståsegihjelpå" musikk :grin:

Har dog noen favoritter, bla. Audioslave, Thomas Dybdahl, John Butler Trio samt Chris Cornell! Og i festsammenheng finnes det lite som slår og dra på skikkelig med noe god gammel Rage Against The Machine :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av X3M
    det går mest i Dance,trance, rave og rock.
    Hæhæ. Kan nesten ikke unngå å påpeke sammenghengen mellom musikksmaken og annlegget ditt :grin: Men jeg hadde helt sikkert headbanget vilt til basstrykket etter noen halvlitere og litt ildvann 8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hører på: Zero 7, Thievery corporation, Bent, Lemon Jelly, Röyksopp, Nightmare on Wax, Moby, Coldplay, Pink Floyd, Martin Solveig, Bonobo, Tosca, Peace Orchestra, Krüder & Dorfmeister, Schmoov, Kinobe, Leftfield ++++

Newcomer cv-arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trance går det vel absolutt mest i her! Hørte mye på Nightwish, Linkin Park, Glueciffer m.fl. før men nå har jeg mistet litt sansen for rock/metal...
    En sjelden gang hender det seg att jeg setter på Enya bare for å roe ned litt..hip hop hører jeg mest på for moro skyld! :grin: er forøvrig 15år gammel...

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hører på det meste , men rock er vell en faviortt

muse , metallica , prodegy , osv , alt er lyttende på

akkurat nå hører jeg på lazyboy , noe alle bør prøve

Newcomer Hvard16 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

In Flames....the source of great music

In Flames er den store favoritt her....
    ser at det er desverre få som har nevnt IF i tråden
    ellers går det i det meste, utenom danseband, trance(og alt som er lagt på pc'en), pop osv.
    og gud forby punkrock som greenday, sum41, blink182 osv. !
    hater de for alt i verden!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Isokkelesten
    Vinyl utgaven av Radiohead "OK Computer" er noe av det beste jeg har i samlingen, Minor Majority "Up for you and I" også på vinyl er kanskje den jeg hører mest på for tiden, gleder meg til vinyl versjonen av den siste plata deres kommer i Mars.

Det er noe dritt at vinyl utgavene pleier å komme senere. :neutral:

Sinnsykt mange gode vinyl plater med Radiohead!!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •