Noen som kan hjelpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kan hjelpe?

Hei alle sammen!

Er det noen som kan hjelpe meg med følgende. Jeg jobber et sted hvor vi har fått inn en forsterker fra Electrocompagniet. Modeltype er ECI-1. Har skjønt den er en del år gammel. Har derfor et problem å sette en pris på den. Er det noen her som kan hjelpe meg med dettte?

Sammen med forsterker kom det en cd-spiller fra pioneer med modelnr PD-75, og et par høytalere av merket Soda (står Epos ved siden av på esken). Kjenner ikke disse men sikkert like gamle som forsterker. Kan noen også hjelpe meg med priser på dette?

Vil være evig takknemlig for all hjelp.

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frojakob
    Hei alle sammen!

Er det noen som kan hjelpe meg med følgende. Jeg jobber et sted hvor vi har fått inn en forsterker fra Electrocompagniet. Modeltype er ECI-1. Har skjønt den er en del år gammel. Har derfor et problem å sette en pris på den. Er det noen her som kan hjelpe meg med dettte?

Sammen med forsterker kom det en cd-spiller fra pioneer med modelnr PD-75, og et par høytalere av merket Soda (står Epos ved siden av på esken). Kjenner ikke disse men sikkert like gamle som forsterker. Kan noen også hjelpe meg med priser på dette?

Vil være evig takknemlig for all hjelp.
    Pioneeren er fra 91-92, skal være en ålreit spiller men den begynner jo å nærme seg pensjonsalder om den har vært mye brukt. Virker den som den skal? Jeg kan kanskje være interessert dersom du ikke skal selge den så dyrt, har alltid vært litt fascinert at stable platter spillerne til pioneer

Are

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger en ECI-1 til salgs på finn. 1997mod til 7000,-. Men kan muligens virke som den er noe høyt priset, og siden du ikkje veit heilt kor gammal den du har er.... Muligens 5000,-?

Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å være litt kjip... Skal vi øve på å ha litt mer informative topics?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •