Hei - og godt nyttår !

Jeg kjøpte meg en Denon 1920 i midten av november - for å få en DVD spiller med digital video-utgang til plasma'n, og er stort sett fornøyd med denne ( rent bortsett fra et "billig" utseende..! ). Denne spilleren blir primært brukt som en CD spiller - og jeg lurer på om det er mye å hente på å oppgradere denne til en Denon 2910 ? Prismessig så skiller det jo nærmere 4k - og spørsmålet er om det er verdt det ? Lurer forøvrig på om HifiKlubben godtar at jeg kommer med orginalpakket eske etc - og betaler mellomlegget ? Ser at det er mange av dere på forumet som kjører med 2910'n - hvilket skulle tyde på at denne er bra ? Bra som DVD spiller og/eller som musikk formidler ?

En annen ting jeg vurderer - er å bytte ut surround-rceiveren. Jeg har en Rotel RSX-965RDS i dag, men synes Denon's 3806 ser ut som en bra receicver ? Den får jo hyggelig omtale etc ? Spørsmålet her også - hvor mye det er å hente ?

Og hva med evt kjøpe en brukt 3805 - kontra en ny 3806 ? Er det noen lydmessige forbedringer på 3806 kontra 3805'en ?

Har forøvrig et par Audiovector M3 Signature i front - og et par BW602 bak. Jakter på en Audiovector senter - og lurer på om en svs kunne vært morro'..

Hyggelig om dere kunne kommet med noen tilbakemeldiger og ellers gode forslag til en lydmessig forbedring !

Pompel