Ønsker bedre lyd på mp3en

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Ønsker bedre lyd på mp3en

Jeg har kjøpt en Sony NW-A3000 mp3 spiller med 20GB størrelse.Er meget fornøyd med spilleren i seg selv,men en hake er der.Den berømmelige lyd sperren på 90 ds som EU har bestemt skal være der .Har fått høre at den skal gå an å fjerne,men jeg vet ikke hvordan.Hvis det er noen her inne som kan forklare meg hvordan det skal gjøres.så blir jeg utrolig takknemlig :-) Det er en ting til.Når jeg skal oppdatere spilleren,så vil ikke oppdateringen legge seg inn påpcen.Send gjerne en forklaring på denne mailen om mulig: pietchristian@hotmail.com

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Rock N Roll
    Jeg har kjøpt en Sony NW-A3000 mp3 spiller med 20GB størrelse.Er meget fornøyd med spilleren i seg selv,men en hake er der.Den berømmelige lyd sperren på 90 ds som EU har bestemt skal være der .Har fått høre at den skal gå an å fjerne,men jeg vet ikke hvordan.Hvis det er noen her inne som kan forklare meg hvordan det skal gjøres.så blir jeg utrolig takknemlig :-) Det er en ting til.Når jeg skal oppdatere spilleren,så vil ikke oppdateringen legge seg inn påpcen.Send gjerne en forklaring på denne mailen om mulig: pietchristian@hotmail.com
    Etter fjerning av sperren er dette neste steg(hvis du bruker øreplugger selvfølgelig); http://www.hifiklubben.com/no/produk...on.htm?id=5230.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan hente at det kan hjelpe å instalere en driver fra amerika?? Ikke stol på dette 100%, men på min iririver så har jeg amerikansk driver, og der finnes ikke denne sperren

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eller så kan du jo bygge/kjøpe deg en hodetelefonforsterker, det har jeg akkurat gjort for å få mer lyd ut av ipoden min,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •