Hei!

jeg har en panasonic dvd s75. denne bruker jeg som signalkilde på både når jeg spiller CD og dvd, film. Jeg syns for det første at dvd'en ikke er så god som den burde være til CD :/ Jeg syns den lyder altfor spiss i diskant området. det er veldig irriterende, og jeg må skru ned volumet ...(kanskje ikke så gale, men er ikke langt ifra)

Så sitter jeg her å lurer på om det kan være lurt å kjøpe en CD spiller. jeg lurer da først og fremst på HK HD 970. denne gikk jo gjennom en del tester, og kom seg fra det med glanskarrakter. (jeg har lest den "anmeldelsen" som en har skrevet her inne på forumet)

Er det noen som har noen erfaringer med dette med å bruke en CD spiller isteden for en dvd spiller, og hvor stor er forskjellen. (spesielt ute etter erfaringer med HD 970)

Vil det lønne seg å kjøpe denne CD spilleren? dvd'en har jo bilde også, og det vil jo gjøre lyden "dårligere" pga at produsenten må også bruke en del på bilde biten...

Takker for alle svar.. Dette er en haste sak, og jeg trenger svar så fort som mulig...

Claus