forsterker til patos basic 410?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

forsterker til patos basic 410?

Er en kamerat av meg som skal selge anlegg, patos 401k tror jeg de het, som er 5-6 år gamle. for 3000 som kosta 9000 kr nye, og en youngson (tror jeg den het) 80 w iallefall. forsterkeren er ca 1 år gammel (org pris 7000) til 3000.
    høres det ut som ett bra kjøp?

ellers vurderer jeg sterkt å skaffe meg basic 410, men veit da ikke hva som kreves til forsterker. og hva som passer til de høyttalerne. leser at cayin 252b skal være knall bra, men synes prisen er litt høy.. noen andre forsterkere som gjør susen for en litt mindre penge?

rundt 3-4k kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Kjøp av ny forsterker

Hei, asd666!

Interessant tallkombinasjon du har i brukernavnet ditt........

Jeg kan gi deg noen tips på forsterkerfronten til rundt 4000 kr, men da vil jeg gjerne vite litt om hva slags musikk du hører mest på. What is your story?

Ellers høres jo en forsterker til 3000 som for ett år siden kostet 7000 ut som et kupp, men jeg kjenner ikke denne Youngson-forsterkeren. Kjenner litt til Basic-serien av høyttalere, og vet at de yter bra med en god forsterker. Har du vurdert fremtidig hjemmekinokombinasjon med denne høyttalerserien, så kan jeg gi deg tips om løsninger som fungerer. Har nylig hørt på dette.

Send tilbakemelding.

Mvh 777

Newcomer buckweed sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

H/k

Mangen som sier Patos 410 og Harman/Kardon HK970 er ypperlig kombi..
    Har fakktisk selv bestillt dette, men det var fordet jeg ble overbevist av mangen at dette var den rette forsterkeren til 410 i prisklassen 4-5..
    Den er jo litt dyrere enn det du hadde i planene, men det finnes kansje noe fint brukt?

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H/K HK970 er en kraft kombo sammen med Patos b410.. Om du ikke bare sitter å hører på jazz og klassisk er dette en konge bra kombo!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil henge meg på Harman Kardon jeg også.. HK og patos virker bra sammen.. Og jeg synest at Harman kardon har et bedre utseende i forhold til mange av konkurentene og det er ikke et minus

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •