høyttalere med forsterker til 7000kr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

høyttalere med forsterker til 7000kr?

har sett på noe fra fyndbörsen.se men da kommer det frakt og avgifter inn i bildet. er det noen som kan ha et eventuellt forslag til noe i norge? veldig takknemmlig for svar og det er ikke bare proson som gjelder, er åpent for alt. kjenner noen i sverige så fyndbörsen er ikke uttelukket men vil gjerne ha et par forslag :

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det du skal ha da? Hjemmekino-anlegg eller "rent musikk-anlegg"?

Ut i fra nick og sig vil jeg anta at det er hjemmekino-anlegg du er ute etter, og vil da anbefale et anlegg jeg selv kjøpte for noen uker siden, nemlig Denon DHT-500SD

http://www.hifiklubben.com/no/produk...SD.htm?id=5895

Synes jeg har fått mye for pengene her. I mine øyne er anlegget pent å se på (selv om kona til å begynne med ønsket å pusse ned og beise høytalerne...) og gir overraskende god lyd. Høytalerne er i aluminium (bortsett fra sub'en som er i tre) med 3 høytalerelementer i hver. Gir inntrykk av å være ganske solid, og noe helt annet enn de plastikk-kassene man får på Elkjøp-anleggene. Gir bra kinolyd med bra futt i bassen og også brukbar lyd ved spilling av musikk.

Skulle jeg si noe negativt måtte det være at høytalerledningene som fulgte med var lovlig korte og at spilleren ikke støtter DivX og SACD, samt at det er noe viftestøy fra forsterkeren som høres av og til.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Skalvise, lese det opprinnelige innlegget på nytt igjen. FORSTERKER med høytalere ja, aha*

OK, da ble vel min anbefaling litt på sidelinja, da det anlegget jeg har koster 6500 inkludert DVD-spiller og RDS-radio, og du skulle jo ha en ren forsterker. Men men.....bra anlegg altså

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det ikke så veldig lett å svare på spørsmålet ditt da du ikke forklare hva du er ute etter. Det er 1000 vis av høyttalere du kan kombinere med en forsterker som tilsammen koster 7000,- Og da tenker jeg på stereo. Når det kommer til hjemmekino, er det 5,7, eller 2 høyttalere du skal ha? Mener du effekt forserker eller receiver?

skal du ha et stereo anlegg til 7000 hadde jeg valgt dette. Fordi det er ting som passer min musikk smak og merker jeg liker. Hvis du sier litt om hva du liker og hva du er ute etter så kommer du fortere i mål.

forsterker:http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?id=848

pris 4 000,-

høyttalere:http://www.hifiklubben.com/no/produk...ere.htm?id=725

pris 3000,-

Da mener jeg du får et veldig bra anlegg som spiller høyt og trykker bra. Det passer meg, men kanskje ikke deg!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Med innebygget forsterker??

Er det høytalere med innebygget forsterker du mener?? Litt vanskelig å tolke spørsmålet ditt i grunn. ;-)

Hvis det er tilfelle, så finnes det jo en del forskjellig. PSB har noen modeller du kan prøve. Expert selger slike til ca.7000 kr... Ordinær pris på disse er ca 12000 kr. Husker ikke helt typebetegnelsen da..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager dårlig spørsmål. jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe fra fyndbörsen da blir det en yamaha rx-v557 eller 457. pluss et par yamaha front og proson center bak. takker for svarene jeg har fått. :grin:

ps. det er til hjemmekino

Newcomer endsiv sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fyndborsen.no

Jeg ville kjøpt fra fyndbörsen. Når krona er så sterk som den er nå, kan du omtrent ta den prisen du finner på fyndbörsen og tenke at frakt er inkludert.

kjøpte selv en XTZ Class-A-100 derifra og er meget fornøyd med leveringstid og betalingsvilkår.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •