cw v-15f & nad c372

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer CV-Jannis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

cw v-15f & nad c372

Eg skal kjøpe meg v-15f høgtalarane.Men eg er veldig usikker når det gjelder valg av forsterker.Hadde først planer om å kjøpe nad c372.Men veldig mangen seie den er altfor liten.Eg spurte hifiklubben om disse passa sammen,og dei svarte at disse passe heilt fint.Noken som har erfaring med denne kombinasjonen?Ellers så lurte eg litt på nad 218.Men e vanskelig å finna ein forforsterkar til den,noken som veit om ein brukt 218 og forforsterkar?og Har noken Erfaring med 218&v-15f?Vil maks bruka 7000kr på forsterkar.

håper på svar

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei hei! Jeg her selv brukt mange forskjellige forsterkere på V15. 763, 218, S200 og 2xS200. Jeg føler at 218 gir mest for pengene. har du god råd funker S200 berde, od 2xS200 syykt Men til 7k ville jeg satset på å få tak i en 218 og preamp. 218 ligger på opp i mot 5k brukt (strøkent eksemplar). Da sitter du gjen med litt penger også Skal du kjøpe nytt bilr det 372 og utvide med 272 etterhvert... Men da kan du jo heller bruke de pengene på å utvide med en 218 til hvis du føler du mangler noe...

Vet dessverre ikke om noen brukt 218 og preamp til salgs...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •