Beste bærbare mp3-spiller (min 5gb)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste bærbare mp3-spiller (min 5gb)

Hva i huleste skal jeg velge...
    Det viktigste for meg er lyden, som skal kunne spille høyt og av relativt god kvalitet på Koss Porta Pro headset.
    Pris er også viktig siden jeg er student, og ikke har så mye å rutte med
    Utvendige mål har egentlig ikke så stor betydning, men spilleren må se grei ut.

Jeg vurderer disse spillerne:
    Apple iPod mini 6gB
    Creative Zen Sleek 20Gb (mye plass, billig, litt stor?!?)
    Creative Zen Micro 6Gb
    iRiver H10 6Gb (leveres med Sennheiser MX400)
    Olympus M:robe MR-100 5Gb

Hva er bra og hva er ikke fullt så bra... Har vel egentlig bestemt meg på en av creativene, men vil gjerne høre litt synspunkter på de andre spillerne..
    Alle disse finnes på www.mpx.no. Vil helst kjøpe derfra..
    Hva syns dere??

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut Sony NW-HD5 om du har råd. Jeg er kjempefornøyd med den i allefall. God lyd, god batteritid, robust utførelse og brukervennlig. Enkel og grei, spiller musikk og ikke noe mere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Olympus M:robe MR-100 har blitt ein liten favoritt etter ein kompis av meg kjøpte den med PortaPro. Har sjøl iPod 20Gb, og synst M:roben`spiller ein del bedre enn den ja. Når det kommer til design så har eg vanskelegt med å finne ein finere mp3 spiller, synst faktisk det er finere med det røde enn ein fargeskjerm.