Beste bærbare mp3-spiller (min 5gb)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste bærbare mp3-spiller (min 5gb)

Hva i huleste skal jeg velge...
    Det viktigste for meg er lyden, som skal kunne spille høyt og av relativt god kvalitet på Koss Porta Pro headset.
    Pris er også viktig siden jeg er student, og ikke har så mye å rutte med
    Utvendige mål har egentlig ikke så stor betydning, men spilleren må se grei ut.

Jeg vurderer disse spillerne:
    Apple iPod mini 6gB
    Creative Zen Sleek 20Gb (mye plass, billig, litt stor?!?)
    Creative Zen Micro 6Gb
    iRiver H10 6Gb (leveres med Sennheiser MX400)
    Olympus M:robe MR-100 5Gb

Hva er bra og hva er ikke fullt så bra... Har vel egentlig bestemt meg på en av creativene, men vil gjerne høre litt synspunkter på de andre spillerne..
    Alle disse finnes på www.mpx.no. Vil helst kjøpe derfra..
    Hva syns dere??

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut Sony NW-HD5 om du har råd. Jeg er kjempefornøyd med den i allefall. God lyd, god batteritid, robust utførelse og brukervennlig. Enkel og grei, spiller musikk og ikke noe mere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Olympus M:robe MR-100 har blitt ein liten favoritt etter ein kompis av meg kjøpte den med PortaPro. Har sjøl iPod 20Gb, og synst M:roben`spiller ein del bedre enn den ja. Når det kommer til design så har eg vanskelegt med å finne ein finere mp3 spiller, synst faktisk det er finere med det røde enn ein fargeskjerm.
    Har ikkje vore borti Creative Sleek, men virker jo som ein meget spennendes spiller, har alltid likt Creative. Personleg så setter eg Creative foran iPod.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker utseendet på M:roben bra jeg å.. Men leste i en test at den hadde litt liten forsterkerdel..
    Forrige bærbare spiller jeg hadde var en sony minidisc, og med denne kunne jeg lett ha maks volum uten at det var noe særlig høyt.. Dette var svært plagsomt når jeg brukte den på bussen og i andre støyende omgivelser.. Er derfor litt skeptisk til Olympusen..
    Noen andre som har noe bra/dårlig å si om disse jeg har nevnt opp??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har ikkje noko dårlegere lyd enn micro eller mini, har nok heller bedre. Har ikkje testet iRiver`en. Er vell helst programvarene som er det store ankepunktet til M:rob`en.Du får ta med deg Koss headsettet til butikken å spør om du kan teste dei.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av de som er nevnt er vel apple's produkter de dårligste på lyd og batteritid. Sonys hd serie er rå på lyd og har gshock harddisk som gjør at den er brukbar når man er i aktivitet samt at den tåler mer støt. Men er jo mer kostbar pga 20gb hd. Knøttliten er den også og syk batteritid.

Olympusen er god men liker ikke menyen helt, zen er helt grei men har hatt MYE feil på micro zen, håper dette har forbedret seg, de byttes dog i butikk så du slipper vente på service reperasjon.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det gjort... Takker for alle svar.
    Valget falt på Olympusen.. Likte utseendet svært godt. Regner med jeg venner meg til menyene og programvaren... Håper bare ikke lyden er såpass svak som på min forrige spiller...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •