Yamaha RX-V1500 Tok kveld :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V1500 Tok kveld :(

Skulle skru på min yamaha idag, gikk 2 sek. så skrudde den seg av igjen, prøvde mange ganger, koblet alt bort fra den også uten hell. Så nå er den på tur bort til yamaha sitt service senter. Fikk heldigvis lånt en Denon AVC A10SE av en kompis, hadde klikket uten musikk den stunden det tar å fikse den.

Får lyst til å skifte den ut når sånt skjer, den er jo bare 3 mnd gammel. Må kunne stole på produktene man kjøper ellers kan det bare være med hele yamaha greiene.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjiipt når sånn skjer. Det verste er at de som foretar service på slike komponenter ofte kan behandle varen som om det var skrapjern. Leverte inn en DVD963SA en gang til service. Den var strøken når jeg leverte den på Siba, som påførte dette på leveringen. Når jeg fikk den tilbake så så den ikke ut i det hele tatt. Siba var sjokkert selv og måtte gi meg en ny.

Vet ikke hvem du leverte din Yamaha til, men vær kresen på tilstanden når du får den tilbake og ikke godta slurv.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart. Så mye som en liten flekk så skal jeg ha ny, tålererer ikke sånt. Leverte den inn på Servicesenteret for HiFi og Musikk AS, skal visst være hoved verkstedet for yamaha i norge.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Off...Bedre lyd i denonen...skulle aldri ha lånt noe som var bedre Men den koster jo over det dobbelte.

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Denon

Ikke nødvendigvis.

Solgte en AVC-10SE for noen måneder siden for 5000kr (det var gjort på en time).

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    Ikke nødvendigvis.

Solgte en AVC-10SE for noen måneder siden for 5000kr (det var gjort på en time).
    Det er jo noen år siden de kom, kom vel i 99,- Men hadde det vært nå så hadde jeg kjøpt en på flekken for 5k. Litt mer power og trøkk i denonen, litt mere detaljer i yamahaen, holder på å teste nå...men lyden er meget bra. Kjøper en hvis det kommer en for salg....greit å ha en forsterker i reserve, kan jo ikke være uten ivertfall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •