Signalkabler takk ;)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Signalkabler takk ;)

Hei, Trenger signalkabler til mitt stereo system + sub. Kjører lakriskabler på alt men vil ha noen som er litt bedre til en grei pris . (rundt 1000 eller kanskje litt billigere)

Trenger en signalkabel fra PC lydutgang (minijack) til Stereo receiver (phono inganger)

En fra "DVD/CD/mp3" spiller til receiver (vanlig phono)

Og en signalkabel fra Receiver til SUB (2 ender i hver, siden min receiver har en L og en R utgang og subben har det samme på ingang , så ingen Y led. Trenger tips folkens ! Det beste hadde vert om noen av de på HIFI centeret er å anbefale? F.eks de proson kablene til 500 kr??

Det beste hadde jo vert å kjøre samme merke på alt, men vet ikke vha som anbefales og om sub signalkablene må kjøpes som en kabel? Siden det er mono. Og om de skal ha andre spesifikasjoner

Receiver er : H/K 3480 ,
    Høytalere : B&W 603 S3
    Sub : PSB subsonic 8

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Proson-kabler vil antakelig fungerer utmerket til ditt anlegg og budsjett. Signalkabelen til en aktiv sub er igrunn bare en vanlig RCA signalkabel(mono istedet for stereo), så istedet for å kjøpe 2stk sub-kabler kan du like godt kjøpe et ekstra sett med vanlige stereo-signalkabler.

Når det gjelder minijack til pc'en tviler jeg på at du får slike fra Proson..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •