Fungerer disse kablene bra i husanlegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fungerer disse kablene bra i husanlegg?

Hei, kjører lakrissignalkabler overalt i mitt musikksystem , til og med til min PSB subsonic 8 Sub Så jeg lurer på om jeg skal oppgradere å kjøpe noen LITT bedre kabler jaffal.

På elkjøp seller dew monstercable, ca 1000 kr for en phono av dissen, men det står jo "car audio" på alle de har. Det jeg lurer på er om dette har noe å si ? Det er jo bare vanlige signalkabler? Og er disse bedre en de vanlige lakriskablene? De ser da mye tykkere ut og penere !

Har veldig lyst på de men som sagt, har det noe å si att det står "car audio" på dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ikke kjøpt kabler på elkjøp ass. Ærlig talt. Dessuten mener jeg det finnes et tonn bedre kabler enn monster. hvis du ikke skal ha bass bass bass

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm okey da.

Nei vil ikke ha BASS BASS BASS , Det fikser subben min. Dessuten kjører jeg B&W 603 S3 og det er ikke akkuratt bass høytalere. Men får se om jeg finner noen andre kabler i 1000kr klassen da som er "bra for prisen" ! bare kom med tips, Noen bra på hificenteret kanskje ? Er en butikk i Haugesund som ikke er så langt fra meg så det hadde vert greit om de hadde noen som ble anbefalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    centeret har vel et par i tusenkronersklassen mener jeg å huske. wirewizard og spellbinder. nordost

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •