koble til komponent kabel til denon avr 2106 HASTER

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

koble til komponent kabel til denon avr 2106 HASTER

Har nett gått til innkjøp av den denon avr 2106. http://www.denon.de/site/datadir/dg/...R2106_back.jpg
    Driver nå og kobler opp, setter komponent kablene fra dvd spiller inn i VIDEO 1 ,oppe ved de tre component utgangene. Stikker så en ny komponent kabel inn i komponent utgangen. Strekker denne bak til projektor. Kjører så en kabel fra Monitor out, (den gule utgangen) til tv. Stikker xboxen i vcr1 in. Xboxen viser på tv, men får ingen ting opp på Projektoren. Får heller ikke opp noe bilde av dvd filmer dersom jeg setter dette på, hverken på tv eller pj. Er det slik at den komponente utgangen bare gjelder for komponent utgangene? og ikke for feks de andre tilkoblede tingen gjennom s video? Må jeg aktive komposit på noen måte på on screen menyen?

Håper NOen har noen råd for dette HASTER :P

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk til problemet ovenfor. Neste problem er som følger. Kan jeg kjøre alle bilde kilder ut fra komponent kabelen ut til pj en? Får det i alle fall ikke til. Får til å kjøre bildet til pj fra xbox ( ikke komponent kabel, vanlig bilde kabel) S video kabel fra reciver ut til pj. Funker å få bilde på pj en da.. Men får altså ikke bruke komponent ut til andre bilde kilder en de som bruker komponent. Noen som har noen formening ? Går dette ann? Eller går det ikke ann? Må jeg i såtilfelle aktivere en innstilling på menyen eller noe?

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I henhold til specen på denon side hjemmesider så kan ikke 2106 oppkonvertere kompositt og s-video til komponent. :-|

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, så då meg jeg kjøre en s video kabel til pj fra de kompositte og s video kabel inngangene. og en egen for komponent da ? Blir ikke det rett?

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det skal vel bli riktig.