Hjemmekino messe - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 50
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når har dere tenkt dere på messe?

Jeg vil nok tippe at det er flest folk der på lørdag og søndag så jeg regner med å være der når det åpner på fredag.

hvis det er mye bra messetilbud skal jeg hvertfall ta med penger. Hadde vært morro å ta med seg noe hjem bortsett fra kataloger. og prislister

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke bestemt meg for hvilken dag enda, men inn skal jeg.

I første omgang håper jeg på knalltilbud på en eller annen projektor, men klart, det er fort å la seg rive med...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper selv på noe fra harman/kardon. Men som sagt man vet jo aldri hva som skjer og hva man kan ende opp med!!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Når har dere tenkt dere på messe?

Jeg vil nok tippe at det er flest folk der på lørdag og søndag så jeg regner med å være der når det åpner på fredag.
    Erfaringsmessig er kanskje ikke det noen god idè. Mange utstillere er ikke klare til åpningen. Andre utstillere opplever problemer med utstyr og bruker store deler av fredagen på feilretting/justering/kalibrering.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Noen som kan fortelle meg om vi får se noen svs eller midgard audio på denne messen??
    Det tviler jeg på, det er nemlig vanvittig dyrt å være utstiller. Dette er også en av grunnene til at messen er mye mindre i år enn tidligere. Når store aktører som HiFi-Klubben og Neby trekker seg, burde arrangøren kanskje tatt rev i seilene når det gjelder prisingen. Med de prisene han opererer med er det ikke utenkelig at det er siste gangen det er messe på Plaza. Hvis dere syns det er dyrt med 100 kroner i inngangen skulle dere bare visst hvordan utstillerne må blø.

Håper noen arrangerer en "non-profit" messe til neste år. Da har de minste importørene/forhandlerne også mulighet til å delta. Messen i Stavanger er vel et lite forbilde på hvordan det kan gjøres.

Det var min personlige jamring for i dag. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Jeg gleder meg som en unge
    Det går rykter om at det skal vere mange knalltilbud på denne messa, så husk å ta med deg kredittkortene ;P
    Kjøpte forøvrig nytt 1GB minnekort til kameraet igår så jeg skal ta mange bilder.
    Da gleder vi oss til full rapport!

Jeg skal nok innom selv, gitt, vi AV-folk må jo støtte opp under arrangementer som dette!

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendt mail til L-sound, og spurte om de kom til messen.

"Hei,
    Nei dessverre, det har vært fullt i lang tid…så vi var for sent ute dessverre.
    Vi skal sette oss på liste til neste år og håper vi kan stille da.
    Takk for din forespørsel.
    J
    Best regards,
    Jan Ove Lassesen
    Frolandsveien 6 "

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uten hifiklubben og neby, ja da blir det storetom rom føler hvertfall jeg. Men gleder meg alikevell. Får se når jeg stikker innom. er jo litt tragisk at det skal være så dyrt. men så velger de jo ikke et av de billigste hotellene heller da..

Også tragisk hvis man betaler for å komme å se og ikke minst høre, så får man ikke hørt noe skikkelig fordi de ikke har stilt inn lyden skikkelig.

Men men.. det blir nok bra nok for de fleste, kommer sikkert fler mennesker i år en ifjord selv om messen er mindre, tror jeg da.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var jo utrolig trist at noen av de største aktørene ikke tar seg råd til dette Jeg som hadde håpet å høre den nye NAD serien sammen med Dali euphonia

Har egentlig aldri skøjnnt hvorfor de har messa på Oslo plaza (kjekt for meg som bor 4-5minutter unna, men...) Det må da være andre steder som er rimeligere, men som alikevel ligger relativt sentralt til.
    Dette høres sikkert kjempedumt ut, men hva med å f.eks leie en skole? da har man jo mange relativt rektangulære rom til rådighet og god boltreplass til store showroom i f.eks en gymsal. Det er kanskje ikke så "glamorøst" men langt billigere og overskuddet kan jo skolen bruke til noe possitivt for barna.
    sofienberg tekniske skole og lakkegata skole ligger tre busstopp fra gunnerius så det er jo fortsatt gangavstand til sentrum..

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    merkelig at L-sound har fått beskjed om at det er fullt, siden det ikke er nok utstillere i år til å opprettholde samme antall rom som tidligere. De har faktisk kuttet arealet med en hel etasje.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Det tviler jeg på, det er nemlig vanvittig dyrt å være utstiller. Dette er også en av grunnene til at messen er mye mindre i år enn tidligere. Når store aktører som HiFi-Klubben og Neby trekker seg, burde arrangøren kanskje tatt rev i seilene når det gjelder prisingen. Med de prisene han opererer med er det ikke utenkelig at det er siste gangen det er messe på Plaza. Hvis dere syns det er dyrt med 100 kroner i inngangen skulle dere bare visst hvordan utstillerne må blø.

Håper noen arrangerer en "non-profit" messe til neste år. Da har de minste importørene/forhandlerne også mulighet til å delta. Messen i Stavanger er vel et lite forbilde på hvordan det kan gjøres.

Det var min personlige jamring for i dag. :wink:
    Kan ikke AV forumet holde en egen messe og la inntektene gå til en del av driften da? eller vil dette kræsje med DVD & Hjemmkino konseptet?

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi-klubben har egenlig ikke vært noe å stå etter på messen. De har som regel kjørt CV/Nad opplegg, sammen med PS2 og et eller annet bilspill på plasmaskjerm.

Gikk ikke innom engang.

Mvh

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Hifi-klubben har egenlig ikke vært noe å stå etter på messen. De har som regel kjørt CV/Nad opplegg, sammen med PS2 og et eller annet bilspill på plasmaskjerm.

Gikk ikke innom engang.

Mvh
    Se spilte jo på B&W 800 i fjord sommen med Clase elektronikk. Det er vel verdt å høre på?

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm det må jeg ha gått glipp av... Men fikk en rekke andre opplevelser i allefall..

Mvh

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Kan ikke AV forumet holde en egen messe og la inntektene gå til en del av driften da? eller vil dette kræsje med DVD & Hjemmkino konseptet?
    Det er ikke DVD&Hjemmekino som arrangerer messen på Plaza, selv om navnet på messen kan få folk til å tro det.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Det er ikke DVD&Hjemmekino som arrangerer messen på Plaza, selv om navnet på messen kan få folk til å tro det.
    -Ikke bare navnet - logoen er jo identisk også (eller måten navnet er skrevet på da)? Ihvertfall den som blir brukt i banneret her på forumet. Men den er kanskje laget spesiellt til dette forumet, og er ikke offisiell?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Oj, skal få endret banneret, var sikker på at det var et samarbeid der ut i fra navnet... Banneret er laget av undertegnede på privat initiativ, rett og slett for å bidra litt til at AV-folket kommer seg ut og opp på messe! Drar vi ikke på disse tingene når vi først har anledning må vi snart til Tyskland hver gang vi ønsker se nyhetene uten å kjøpe de!

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Det var ikke negativt ment - jeg bare la merke til at det var en "skremmende likhet" der. ;-) Men tenkte også at den kanskje var laget av noen her.

Skal prøve å ta meg en tur selv på Lørdag.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir å stikke innom etter jobb i morra, ca kl: 17:00. Er det noe bestemt "sammlingsplass" for oss forum-folk?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi skulle jo hatt vårt eget lille rom, vi, får høre om de har noe til "over" til neste år!

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •