"Løs" frontplate på Audivector M3 Sig

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer C0bra sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Løs" frontplate på Audivector M3 Sig

Studerte litt på mine Audiovector M3 Signature MKll nå i kveld, og oppdagde at frontplata på den ene er litt løs. Den har sluppet litt opperst, fra toppen ned til bunnen på diskanten.

Dette kan jo ikke akkuratt være bra. Så må jo få fikset det på ett vis. Har lite lyst til å levere dem inn til rep på dette tidspunktet.. Så vil helst fikse det selv, billigs mulig:S Har dere noen tips?

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hm

hvor gamle er de? hvis de er under 5 år så er det bare å levere de inn. Det skal ikke skje.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke sikker på alderen, har kjøpt de brukt. Får vel kjøre ned på hificenteret og høre da..

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var nede å hørte nå..

I følge han som var der, så skulle bak og frontplaten være skrudd sammen slik at det var bare til å stramme skruene. Men på mine er det ikke slik, skruene på bakplata holder kun bakplata..

Han var litt usikker i det han sa, siden han aldri hadde opplevd dette før eller skrudd på disse høyttalerene. Men han mente at frontplata ikke bare skulle være limt på, slik mine ser ut til å være.

Spurte også med det med garanti, og da måtte jeg helst ha kvittering(som jeg selvfølgelig ikke har)..

Får vel ta ned en annen dag, å snakke med en som har skrudd på disse høyttalerene..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •