Messeraport: vurdering av messe i Horten 05! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    ... eller IKKE bringer med seg. Det var jo nettopp dette som var så pussig på denne messa. Utstillerne hadde jo knapt med seg noe som helst av dempematerialer. Kun de færreste (kan vel telle dem på to-tre fingre) hadde noe som liknet på annet enn sengebunner og puter...
    Jeg tenkte mest på at folk har med seg sitt eget dempemateriale i form av sitt eget legeme. Innrømmer gjerne at jeg ikke har allverden av erfaring med dette, men et rom med tre mennesker vil vel nødvendigsvis ha en helt annen akustisk karakter enn et tettpakket rom...?

Kanskje de akustiske problemene rett & slett skyldtes en ikke-optimal fordeling av fete og slanke mennesker?

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et anlegg i hundretusenkronersklassen burde vel spille temmelig bra uansett om det er tykke eller smale mennesker som er lytterne!

Eller skal man merke inngangsdøren: "Kun bra lyd for de feite" ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Et anlegg i hundretusenkronersklassen burde vel spille temmelig bra uansett om det er tykke eller smale mennesker som er lytterne!

Eller skal man merke inngangsdøren: "Kun bra lyd for de feite" ?
    Ja. Nei. Huff. Det hadde vært bedre hvis alle demorommene hadde leid inn en "Soup Nazi"-fyr (ref.: Seinfeld) som anbefordret folk om hvor de skulle stå til enhver tid. Slik at akustikken ble optimal.

OK, rør til side. For min del er det spesielt én ting jeg likte med messa. Nemlig det som forsåvidt veldig ofte er å like med vellykkede messer: At det er så ufattelig mye positiv energi som er i omløp overalt, i form av entusiasme, forventninger, gjensyn med gamle kjente, nye bekjentskaper, whisky, øl, nye produkter, dårlig musikk, osv.

Så mye liv, rett & slett.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •