Hei alle sammen!

Har sittet å lest igjennom en god del gamle tråder her på forumet den siste uken nå ettersom jeg har planer om å handle meg nytt anlegg snart.

Har da kommet frem til følgende "budsjett" kombo:

Forsterker: Cambridge Azur 640A
Høytalere: AudioPro Black Diamond V.2
Lydkilde: Creative Soundblaster Audigy 2 ZS

Spørsmålet mitt da blir hvilken av disse komponentene vil bli det svakeste ledd mtp lydkvalitet? Hvis noen har noen gode tips til erstattningskomponenter sånn tålig innenfor samme prisklasse setter jeg stor pris på det!

Må vel nesten skrive litt om bruksområder også...
Hovedmålet mitt er god musikk gjenngivelse. Anlegget skal også brukes en del til spilling på PC, men her er ikke god lydkvalitet like viktig føler jeg. Noe filmbruk vil kanskje forekomme i fremtiden. Jeg er ikke intressert i noe bassmonster, er egentlig vant til å ha relativt lite bass av hensyn til andre mennesker i huset. Hører heller ikke på så mye musikk som trenger mye bass for å høres bra ut.

Tips mottas med stor takk!
Mvh Tom

Edit: Høytalere er det jeg er mest usikker på. Håper å få handlet meg ny forsterker i helgen da den jeg har nå har sunget på siste værset et halvt års tid. Så kan jeg forhåpentligvis få testet litt forskjellige høytalere før jeg bestemmer meg for noe.