Sa1530, Sa Se200, Hk970

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Sa1530, Sa Se200, Hk970

Hei. Har vært å sett på et oppsett med En Harman Kardon HK 970 forsterker, 2 stk System Audio SA1530 og en System Audio SubElectronic 200.

Syntes lyden var veldig bra, men så har ikke jeg akkurat peiling på lyd.

Er usikker på om jeg burde kjøpe en Harman Kardon DVD22 eller DVD31. Begge er bra etter de testene jeg har sett, men den ene har DVD-Audio og det har ikke den andre. Er DVD-Audio mye brukt, eller burde jeg vente med å kjøpe DVD Audio spiller til det kommer en Harman Kardon spiller med både DVD-Audio og SACD?

Hva synes dere?

Øystein

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk Denon PMA 1500mk2 til å spille meget bra på SA høyttalere. Men her er det mye smak og behag. HK sin 970 overrasket meg ikke, her var alt som det skulle i kjent HK stil. Solid hele veien, spessielt i bassen. Dynamikk til 1000, men den hadde ikke mellomtone og diskant etter min smak. Men jeg kjenner endel som liker denne lyden.
    Det finnes DVD-A plater, men veldig lite. Og siden du kjører stereo, så er mye av DVD-A poenget borte (joa, mange av de låter supert også i stereo).
    Subwooferen der skuffa meg skikkelig, men det er min mening.

Det viktigeste er at du er/blir fornøyd, stol på egne sanser, og vær VELDIG kritisk på deg selv. Er det noe du missliker, så finnes det garantert en anna høyttaler som tilfredsstiller deg bedre.. bare å lete litt .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •