Pioneer DV-989AVi vs Denon 3910? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ja kan selv ikke forstå at den skal koste så mye. synes d er direkte tåpelig, og de bekrefter mitt inntrykk av pioneer, man får ikke så mye for pengene. jeg tror jeg heller går for 3910 jeg også, og kjører digitalt ut fra DVi. lyden er bedre på denne også, og det er veldig viktig! og er enig i at man føler man får mer for pengene med denon enn pioneer...... er i grunnen veldig synd i og med at pioneer er bra det også

hehe ja , er like imponert over hurtighet på svarene

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert en todelt løsning da? Dedikert cd-spiller og en dvd-spiller kun til film etc.? Er jo lettere å få til en løsning som du er fornøyd med da.

Litt OT, men er jo din tråd og det gjelder ditt valg av spiller(e)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det gjør ikke noe cluet er at jeg ikke har plass til det desverre.... men har tenkt også på å kjøpe meg en skalerer, men ha lyst på bedre lyd i stereo også. og pga plassmangel er jeg nødt å kjøre en kombinert løsning desverre og heller kjøpe BR og hd dvd senere. er vanskelig å velge, men det er jo derfor man spør på forumet

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, på tide å bytte ut stereobenken da

Men uansett, man må jo ganske høyt opp i pris om man skal ha en dvd-spiller som virkelig er god på cd. Nå har riktignok 3910 fått veldig mye skryt for sine cd-spillerkvaliteter, så er sikkert ikke helt bom. Ville hvertfall testet den før jeg kjøpte den om jeg var deg. Leste jo på et amerikanske forum at noen foretrakk lyden i 2900 foren 3910.Er ikke sikkert 3910 er verdt oppgraderingen kun for lydens skyld.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er klart jeg skal teste den før jeg kjøper den. har ikke lyst å kjøpe "katta i sekken", ikke til den sumen ihvertfall.det blir nok hjemlån før noe annet.

men nå er det faktisk bingetid er litt trøtt vi får fortsette senere idag! åssen går det med byggingen av kinoen?

Mvh

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •