Nytt anlegg planlegges! Hegel-System Audio-Velodyne - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TomH
    Noen som har noen forslag? Ta f.eks Denon DVD5000 som ligger på avtorget nå, som har en nypris på 20k. Vil ikke den være bedre enn en DVD-spiller ny i dag til 5-6k?
    Er jeg på villspor her nå tro..... :roll: (får skylde på at det er sent i tilfelle.... :wink: )
    Denon DVD-5000 var en meget bra spiller i sin tid. Men den begynner å få noen år på nakken og vil tro du er tjent med å kjøpe en model som er av nyere dato. Den var i salg fra klubben for 5-6 år siden om jeg ikke husker helt feil.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okay, takk for innspillet!

Det blir nok en av nyere dato!

Har fått et "problem"... egentlig et positivt et da. Ble til at jeg kan få bruke et rom i huset vi skal flytte til som eget hjemmekinorom, i stede for i stua(da hadde det blitt kun stereo).

Så da må jeg vel kanskje begynne å tenke litt i andre baner da.. hm... Men det gjelder for det meste forsterkeren da. Vurderer forsatt System Audio og velodyne da. Får se hvor mye kroner som blir til overs når vi får solgt leieligheta vår. :P

Fikk et tilbud på ny Velodyne SPL-1200 II sub fra en forhandler på rundt 13k, det er vel en grei pris, 3k under vanlig utsalgspris, bare vet ikke om det er noe vits å bruke så mye penger på en sub.... :roll:

Noen formeninger? (f.eks det å gi 12-14k for alle 5 høyttalerne og 13k for sub...er det noe vits?)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp kjøpt sa1280 mk2. Kjører de med en yamaha rx-v1500. Er veldig overrasket over lyden i disse høyttalerene, og at de klarer å gå så dypt i bassen, de begynte å bli stabile i bassen på 31.5 hz. Hadde b&w cdm 7 nt tidligere til 18k, 1280'ene lyder faktisk bedre og går mye dypere i bassen. Er storfornøyd med disse, til 6k er jo dette ett røverkjøp.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspillet Razor! Syns det er fint med tilbak meldinger fra de som har kjøpt dem.

Jeg må nok ta en nærmere kikk på de, har ikke fått lyttet til dem enda.

Har du mulighet til å ta noen bilder av dem? Liker å se bilder av høyttalere "in real" istede for produktbilder. Samboeren min har en liten finger med i spille hvordan de skal se ut.... :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er de oppsatt. Tv'en er "bare" en 28", kremt....skal skifte den til plasma senere. Har ikke fått fylt dem med sand enda, da blir det enda mer dynamikk i dem. Og så er de heller ikke innspilt enda, blir jo helt konge lyd

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •