HVOR HAR DET BLITT AV SANSUI???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Stereofreak-MODEL 2330B sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HVOR HAR DET BLITT AV SANSUI???

jeg har sett etter Sansui i alle hi-fi butikkene i Norge, ingen av dem solgte det. Det nyeste produktet fra Sansui som jeg har sett, er fra 1999 (trur jeg).

Eksisterer dette firmaet fremdeles?
    Er det noen som har no info om Sansui, elle veit hvor jeg kan kjøpe produktene dems, eller hvordan jeg kan kontakte dem?
    :?: :?: :?:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: HVOR HAR DET BLITT AV SANSUI???

Sitat Opprinnelig postet av Stereofreak-MODEL 2330B
    jeg har sett etter Sansui i alle hi-fi butikkene i Norge, ingen av dem solgte det. Det nyeste produktet fra Sansui som jeg har sett, er fra 1999 (trur jeg).

Eksisterer dette firmaet fremdeles?
    Er det noen som har no info om Sansui, elle veit hvor jeg kan kjøpe produktene dems, eller hvordan jeg kan kontakte dem?
    :?: :?: :?:
    Joda, de lever enn så lenge. Kvaliteten har falt betraktelig de siste årene. Sannelig ikke sikker på om noen importerer dette til Norge lenger.

Edit:

Sakset fra http://audiotools.com/s.html :

Sansui Electric Co. Ltd.
    The Japanese Sansui company revolutionised the audio industry by creating the "budget audiophile" market along with Luxman in the late 70's and early 80's, this section of the market has later been claimed by Rotel, Pioneer and Nad Electronics and the company ended up as a part of the Grande Holdings. Products from the company are seldom seen in the west these day's except for some Chinese made budget hi-fi and TV, still their Official homepage has info on some high end hi-fi (I have not been able to find this for sale outside Japan) but their Indian homepage has info on their budget A/V lines (no separates). For info on classic Sansui products see this page.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •