Hjemmekino oppsett...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino oppsett...

Tenker på å bestille meg Philips 37PF9986 i løpet av neste veke. Og då trenger eg også eit bra lydsystem.

Bur på ein hybel, og har eit 20m^2 rom som både er brukt til stove, kontor og soverom

Har generellt veldig liten peiling på lyd, men synest eg sjølv at ikkje har plass til bak høgtalarar i eit surround anlegg. Så det eg i utgangspunktet tenker på er eit par fronthøgtalarar, og kanskje ein senter og/eller sub? Og selfølgelig det som trengs av forsterker osv...

Er ikkje sjølv så opptatt av at det skal bråke så mykje (og med hensyn til naboane i denne blokka), men ønsker eit anlegg som kan gi meg ein god lyd og ein bedre filmopplevelse.

Står vel i bunn og grunn ikkje på pengene, men ser det ikkje nødvendig å bruke meir enn det eg treng, dvs. eit anlegg som står i stil til tv'en eg skal kjøpe. Mellom 5.000 og 15.000 burde vel holde lenge?

Lurte på om nokon kunne hjelpe meg med eit oppsett?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at i andre tråder de kanskje treng litt opplysningar om film/musikk smak...

Når det gjeld musikk, så går det mykje i meir rolig melankolsk vokal musikk, ala Tom McRae, David Gray, Jeff Buckley, Damien Rice, Thomas Dybdahl, Minor Majority, Norah Jones, Eva Cassidy og Katie Melua osv....

Når det gjeld bruk av tv'en så vil det bli ein del vanlig tv bruk, samt når det gjeld film så er det veldig opp og ned, alt frå drama til action, ser i grunn mest på tv seriar, der Lost, O.C, Smallville, Alias, 24 osv.. e blandt favorittane...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vil ikke uttale meg om åssen type annlegg for det får nesten guruene ta seg av, men ville bare si at det ikke er dumt å kjøpe brukt. Kan nesten finne bort i mot nye produkter til ned mot halve prisen hvis du er heldig...

hvis jeg ikke er helt på jorde når jeg sier det her, så hadde det kanskje hver lurere å gått for en ren stereoløsning, når du ikke er så opptatt av suround til filmen...dropp senter og bare bruk en to kanals forsterker...da kan du få flott lyd til musikken også...

trur du du kommer til å få lyst til å utvide til suround etterhvert egentlig?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hovedproblemet med suround er egentlig plasseringen av bakhøgtalerane, grunna at det 20m^2 rommet er brukt til både stove, soverom og kontor...

Har ein stor kontorpult bakom ein del sofaen i tillegg til at senga står bak resten av sofaen...

Skal alltids klare å putte dei bak der ein plass, men har store problem med å plasere dei nokon lunde synkront bak sofaen...

Har veldig liten peiling på lyd... men er det mulig å ha berre ein bak høgtalar plassert sentralt bak sofaen, eller begge to ganske nerme kvarandre sentralt bak sofaen??

Når det gjeld stereo vs. suround så kan det godt være stereo er like interresant. Usikker på kor mykje eg eigentlig får bruk for suround. Blir mykje bruk til vanlig tv'signal... i tillegg til ein del frå datamaskinen... mykje divx og xvid... ikkje så mykje dvd...

Når det gjeld sjølve kjøpet så ønsker eg helst å kjøpe nytt... som sagt tidligare så står det egentlig ikkje på pengene... kan glatt strekke meg til 25-30.000 viss det trengs... Men eg ynskjer selfølgelig ikkje å kaste bort pengene heller... trenger ikkje gullbelagte høgtalarar for å seie det slik... ynskjer heller noko som gir god lyd og mykje for pengene...

Ynskjer tips og forslag til både surround og stereo....

Newcomer Jsound sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt anlegg /hjemmekino

Hallo

Her har jeg laget et forslag til hjemmekino. Har vært inne på www.hifiklubben.no

*Elektronikk*

Receiver (forsterkeren) ENON AVR-2105 (ca 5000kr)
    DVD-spillerENON DVD-1910 (ca 2300kr)

*Høttalere*

Front: DALI Suite 1.7 (ca 6000kr)
    CenterALI Suite C0.7(ca 3000kr)
    Bak: DALI Suite R0.7 (ca 4000)
    Sub: DALI Suite S1.2 (ca 5500)

Kabler:
    Høyttaler (front / center) :TARA LABS Nexa (100kr/m)
    Høyttaler(bak): En litt biligere kabel
    Lyd (digital/coxial) :QED Qunex P75 (348kr)
    Subkabel: TARA LABS PRISM500SUB (fås i 3m/5m/8m 398-898kr)
    Div singnalkabler:QED Qunex 1 (298kr)

Dette vil koste ca 27-28000kr for alt (du kan sikkert snakke med hifiklubben om pakkepris)
    Her skal du ha det meste av finesser og greier. HDMI, Auto set-up/kalibrering, kan oppgraderes til 7.1system. Trur dette skulle passe bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med å bare ta det litt steg for steg? begynn med et par gode fronter sammen med en to kanals effektforsterker og forforsterker.

Si du flytter til et sted hvos du har muligheten til å suround senere, og får lyst på det, så er det jo bare å selge forforsterkeren og bygge ut med prosessor osv....

kanskje vincent eller rotel elektronikk, og kanskje b&w eller jm lab fronter...? spørs jo litt på hva som passer deg da, om liker å dra på litt foreksempel....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •