Holfi - The Stabilizer (for CD og DVD) - noen vits? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dersom du har Eltax høyttalere vet jeg om et tweak som er veldig bra. Bytt dem ut til toppmodellen til Von Schweikert! Det er definitivt et hørbart tweak. Det koster litt men om det ikke betyr noe så er det mer å hente der enn med magic disc.

For alle dere andre som ikke har overflod av penger så vil nok, dersom den gir så stor forskjell som jeg og mange andre mente å høre under demoen, denne discen gi mye for pengene såfremt den ikke tar knekken på drivverket.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    For alle dere andre som ikke har overflod av penger så vil nok, dersom den gir så stor forskjell som jeg og mange andre mente å høre under demoen, denne discen gi mye for pengene såfremt den ikke tar knekken på drivverket.
    Det var det da. Hvis så skulle skje blir det fort et litt dyrere tweak enn først antatt :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Dersom du har Eltax høyttalere vet jeg om et tweak som er veldig bra. Bytt dem ut til toppmodellen til Von Schweikert! Det er definitivt et hørbart tweak. Det koster litt men om det ikke betyr noe så er det mer å hente der enn med magic disc.

Tror jeg står over VR 11 i stua, men ellers takk

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holfigutta er geniale,de greier å selge tweaks som du må sitte å finlytte til,for å høre mikroskopiske forskjelller på.De greier utrolig nok å selge forsterkere med trefronter også! :shock:

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •